آموزش ایلوستریتور فرادرس

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با شیب توری یک ماشین توپ لثه براق درست کنید
توسط Simona Pfreundner23 سپتامبر 2008 سطح سختی: IntermediateL طول: متوسط ​​زبانها:
Illustrator Illustrator
در این آموزش ایلوستریتور فرادرس نحوه ساخت دستگاه توپ لثه با شیب مش را توضیح خواهیم داد. پایه ، پوشش شیشه ای ، شکاف پول و شکافی را که در آن توپ های آدامس حباب بیرون می آیند ، ایجاد خواهیم کرد. این یک آموزش پیشرفته است و سرعت آن نسبتاً سریع است. دانش Illustrator میانی مورد نیاز است.

پیش نمایش تصویر نهایی
برای شروع ، اجازه دهید نگاهی به تصویری که ایجاد خواهیم کرد داشته باشیم.


مرحله 1
قبل از شروع ، بیایید برخی تصاویر مرجع الهام بخش را برای ساخت دستگاه توپ لثه خود بگیریم. من به stock.xchng رفتم و تصاویری را انتخاب کردم که می تواند بخشی از ساخت آن را به ما کمک کند. در اینجا پیوندها وجود دارد: تصویر 1 ، تصویر 2 و تصویر 3.

بیا شروع کنیم. شکلی را مانند تصویر زیر بکشید و آن را با رنگ قرمز پر کنید. من سند را با رنگ های CMYK تنظیم کردم. برای داشتن یک شکل متقارن ، نیمی از شکل را با قلم ابزار (P) کشیدم ، و سپس آن را آینه کردم و به اشکال پیوستم. این شکل پایه ما خواهد بود.


تبلیغات
گام 2
یک کپی از شکل ایجاد کنید و آن را با یک شیب خطی (سیاه / قرمز) پر کنید.


مرحله 3
شکل درست ایجاد شده را پشت شکل قرمز حرکت دهید ، آن را وسط قرار دهید و کمی آن را به سمت پایین حرکت دهید تا جایی که سیاه را در پایین مشاهده کنید.


مرحله 4
یک کپی از شکل قرمز ایجاد کنید. این موضوع مش ما خواهد بود. من در مسیر Outline (Command + Y) با مسیرهای مش شکل را به شما نشان می دهم تا به شما ایده بدهم که چند مسیر مش مورد نیاز است.


مرحله 5
Mesh Tool (U) را انتخاب کنید و با کلیک کردن روی شکل ، مسیرهای مش را اضافه کنید. من با مسیرهای اضافه شده در وسط شروع کردم.


مرحله 6
مسیرهای مش بیشتری را در افقی اضافه کنید.


مرحله 7
مسیرهای مش بیشتری را در افقی اضافه کنید.


مرحله 8
مسیرهای مش بیشتری را به صورت عمودی و افقی اضافه کنید.


مرحله 9
مقداری روی عمودی و افقی نزدیک به هم اضافه کنید. ما به این موارد نیاز خواهیم داشت تا بتوانیم از نکات برجسته استفاده کنیم.


مرحله 10
با استفاده از ابزار Direct Selection (A) ، قسمت مش میانی مسیر بالای مش مشبک میانی را انتخاب کنید ، سپس آن را با رنگ سفید پر کنید. همانطور که مشاهده می کنید ، به صورت افقی پخش می شود. این ممکن است از آنجا که ما یک خط مش را در بالا و پایین اضافه کرده ایم. این امر به محدود کردن گسترش رنگ کمک می کند. هرچه به هم نزدیک تر باشند ، نازک تر می شوند. هنگام تنظیم مش حتماً این را به خاطر بسپار.


مرحله یازدهم
یک نقطه مش را در سمت راست انتخاب کرده و آن را با رنگ قرمز تیره تر از شکل پر کنید. این توهم می افزاید که جسم منحنی است.


مرحله 12
این کار را از طرف دیگر تکرار کنید ، سپس بیرونی ترین نقطه مش را انتخاب کنید و آن را با رنگ سفید پر کنید. این برجسته دیگری را اضافه می کند.


مرحله 13
یک نقطه مش را به سمت پایین انتخاب کنید ، جایی که ما سه خط مش افقی را اضافه کردیم. مرحله 10 را تکرار کنید و یک برجسته دیگر اضافه کنید. همچنین ، من یک رنگ خاکستری روشن انتخاب کردم تا خیلی خشن نباشد.


مرحله 14
حالا نقاط مش را در بالا و پایین انتخاب کنید ، سپس آنها را با یک نارنجی روشن پر کنید. خواهید دید که این شکل این توهم را به وجود می آورد که دارای یک سطح زیرین است.


مرحله 15
نقاط مش را بالاتر از پرتقالی که ایجاد کردیم انتخاب کنید و آنها را با رنگ قرمز روشن تری پر کنید تا جلوی بیشتری ایجاد شود. همچنان به تصاویر برجسته تر اضافه کنید ، به رنگ قرمز یا سفید یا تیره تا جلوه ای واقعی تر به آن بخشید. به یاد داشته باشید که برای یادگیری برخی عکسها ، ایده خوبی راجع به نقاط برجسته و سایه ها قرار می گیرند. پس از پایان کار با مش مشبک ، آن را روی سایر شکل های پایه حرکت داده و آن را مرکز کنید.


مرحله شانزدهم
بیایید شکل شیشه را ایجاد کنیم. با استفاده از ابزار Pen (P) شکل مشابهی را که در تصویر زیر می بینید بکشید. آن را با یک شیب شعاعی خاکستری سفید تا روشن پر کنید. با ابزار گرادیان (G) شیب شیب را به سمت بالا قرار دهید.


مرحله 17
شکل را در بالا (فرمان + C + F) کپی کنید و با ابزار انتخاب مستقیم (A) و ابزار قلم (P) آن را تغییر دهید. آن را با رنگ خاکستری تیره پر کنید و Layer Mode را روی Multiply تنظیم کنید.


مرحله 18
یک کپی دیگر از شکل شیشه ایجاد کنید و آن را با یک شیب شعاعی خاکستری روشن خاکستری پر کنید. حتماً آن را درست در بالای شکل اصلی شیشه قرار دهید. هر سه شکل را انتخاب کرده و آنها را پشت شکل پایه قرار دهید.


مرحله 19
با ابزار Rectangle (M) یک قطب بلند ایجاد کنید ، آن را مرکز کنید و آن را با یک شیب خطی خاکستری به سیاه پر کنید. مطمئن شوید که قطب پشت شکل پایه است ، اما بالای شیشه شکل دارد. بعد ، ابزار Ellipse (L) را انتخاب کنید و یک شکل دایره ای کوچک ایجاد کنید ، سپس آن را با رنگ قرمز پر کنید. این قسمت اصلی شیء شیشه ما خواهد بود.

در بالای آن شکل دایره ای دیگری ایجاد کنید (آن را کوچکتر کنید اما به اندازه مشابه). بعد ، آن را با یک شیب خطی تیره پر کنید. شکل را با ته شکل دایره ای قرمز تراز کنید.


مرحله 20
یک کپی از هر دو در بالا (Command + C + F) تهیه کنید و Subtract را از Shape Area در پالت Pathfinder انتخاب کنید. ما برای قسمت بالایی از این شکل به عنوان یک شی مش استفاده خواهیم کرد.

مرحله 21
با ابزار مش (U) مشبک اضافه کنید و دقیقاً مانند مراحل قبلی سایه ها و برجسته ها را اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که شکل را در بالای اجسام دیگر اضافه کنید.


مرحله 22

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/



ما باید برخی از نکات برجسته واقعاً براق اضافه کنیم. بیایید شکل مشابهی را به عنوان خودتان ایجاد کنید

  • علی حامدی
  • ۰
  • ۰

این درخشان خواهد بود: Adobe Illustrator CS4
توسط Ian Yates24 سپتامبر 2008 طول: زبانهای کوتاه:
NewsVectorAdobe Illustrator
برخی از ما مشتاقانه منتظر آن بوده ایم ، برخی دیگر نیز به طور اتفاقی بی توجه بوده اند و برخی حتی ابراز تحریک کرده اند. واقعیت این است که ، این است که در 23 سپتامبر شاهد اعلام رسمی آخرین نسخه Adobe از مجموعه خلاق خود بود. در اینجا در VECTORTUTS فکر کردیم که این عادلانه است که به طرفداران بردار طعم و مزه جدیدی از Illustrator CS4 بدهد.

اطلاعات زیر و اطلاعات بیشتر از adobe.com در دسترس است. اطلاعیه را اینجا ببینید: Adobe Illustrator CS4.

گردش کار و کارآیی
صفحه های ما بزرگتر می شوند ، آموزش ایلوستریتور فرادرس را در سیستم عامل ها پنجره صرفه جویی در فضا و پویایی دسک تاپ را به ما ارائه می دهند ، اما Adobe احساس کرد که ما به فضای کاری و گردش کار خود نیاز به کمک بیشتری داریم. اکثر اضافات جدید Illustrator با هدف بهبود شیوه تعامل با آن است.

چند تابلوی Artboard
حداکثر 100 Artboard جداگانه در همان سند. تخته های هنری شما می توانند در کنار هم ، با هم همپوشانی یا انباشته شوند. آنها می توانند به صورت گروهی یا جداگانه ذخیره ، صادر یا چاپ شوند. نسخه های قبلی Illustrator چندین چاپ PDF را از کاشی صفحه ارائه می دهد. Illustrator CS4 همچنین به چندین Artboard اجازه می دهد تا از این طریق منتشر شوند.


برگه اسناد
روش مدرن و آشنا برای کار با چندین سند یا ویندوز. زبانه های آبشار یا کاشی کاری به شما امکان می دهد تا با سهولت ، میان اشیاء دیگر به اسناد آزاد باز کنید و حرکت کنید.

ویرایش ظاهر پانل
به نظر می رسد که کاهش نیاز به پانل های همیشه در لیست اولویت های CS4 زیاد بوده است. معرفی "ویرایش ظاهر در پانل" می تواند کنترل کاملی از ویژگی های یک شی ، پر کردن ، سکته مغزی ، جلوه های یک شیء - همه در یک مکان (کوچک) داشته باشد.


اقدامات در Artboard
یکی دیگر از ویژگی های جدید ارائه منوهای مربوطه در هر کجا مکان نما شما در صفحه است. بازی با گزینه های موجود در پنل های حاشیه صفحه نمایش کاهش می یابد.

ابزارها
ماهیت همکاری ما با Illustrator؛ آنها به ما کمک می کنند تا علائم خود را بسازیم ، متن خود را اضافه کنیم و به ما رنگ بدهیم. CS4 چند مورد ابزار خوش آمدید ارائه می دهد.

حاشیه نویسی گرادیان
نحوه ایجاد گرادیان در طول سال ها واقعاً تغییر نکرده است و این سهم نسبتا اخم کاربران را به خود اختصاص داده است. ادوبی به دنبال سکوت منتقدین با حاشیه نویسان گرادیان است. کنترل شهودی کاملی از شیب های شما مستقیم از شیء مورد نظر کار می کند. ابعاد بیضوی ، زاویه ، موقعیت و (همچنین اخیراً معرفی شده) ، همه قابل ویرایش با کشویی هستند که بازخورد مستقیم دارند.


شفافیت در شیب
ترفند بیشتر ابزارهای شیب Illustrator! کسانی که شما با شیب در Photoshop یا Flash آشنا هستید از این ویژگی جدید خوشحال می شوند؛ به شما این امکان را می دهد تا کدورت از هر توقف مشخص در شیب یک شی را تعریف کنید.


ابزار قلم مو Blob
ویژگی دیگری که ممکن است زنگ زنگ نزد کاربران Flash باشد. با استفاده از ابزار Blob Brush برای ایجاد یک شیء بردار تک و تمیز ، رنگ آمیزی کنید. تعامل بیشتر با پاک کن و ابزار Smooth امکان ایجاد مسیر سیال را فراهم می کند.


تبلیغات
تولید
Illustrator به ما کمک می کند تا پرونده های خود را به لیست فزاینده ای از رسانه ها تحویل دهیم. این بار دور ، نوبت چاپ برای کمی توجه بود.

سرکوب
ممکن است چاپگرهای بین شما عادت داشته باشند که بازده رنگ شما با Acrobat را بررسی کنند. اکنون Illustrator پانل جدایی را فراهم می کند تا اطمینان حاصل کند که سند شما فقط از رنگهایی که شما در نظر گرفته اید تشکیل شده است و دقیقاً همانطور که برنامه ریزی می کنید چاپ می شوند.


خونریزی
همچنین CS4 جدیدی است که Adobe آن را "ویژگی سند Bleeds" می نامند. هنگام تنظیم سند و یا بعد از آن ، با خونریزی کار کنید.

خدمات آنلاین
راهنما انجمن Adobe
با جستجوی بهبود امکانات جستجو ، به کمک محصول Adobe در اینترنت جستجو کنید. به مشارکت اعضای جامعه شخص ثالث کمک کنید تا این منبع در حال رشد و جاری باشد.

Adobe Kuler
هرکسی که 5 راه برای سفارشی سازی Adobe Illustrator را بخواند ، Kuler ™ ، خوراک پالت رنگ موجود در آزمایشگاه Adobe را به خاطر خواهد آورد. جای تعجب نیست که این یک ویژگی دائمی از نسخه CS4 Illustrator ساخته شده است ، و به شما امکان دسترسی به رنگ ها ، مضامین و کمک های مبادله ای از یک جامعه عظیم آنلاین را می دهد.

اکنون نوبت شماست
بیایید آن را بشنویم ، آیا با بی حوصله ای کارت اعتباری خود را روی میز می زنید ، منتظر عرضه CS4 هستید؟ یا آیا بی سر و صدا نسبت به فکر سرمایه گذاری پول های سخت درآمد بیشتر برای ابزارهایی که به ندرت از آنها استفاده می کنید خشمگین هستید؟ ما دوست داریم نظرات شما را بشنویم.

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/

 

  • علی حامدی
  • ۰
  • ۰

یک طلسم پرنده توییتر سبک ایجاد کنید
توسط Ryan Putnam4 آگوست 2008 مشکل: مشکل متوسط ​​- طول: زبانهای متوسط:
Illustrator Illustrator
این پست بخشی از مجموعه ای به نام Easy Character Design است.
ایجاد یک Kawaii Yeti ساده با شکل های اساسی در Adobe Illustrator
نحوه ایجاد یک شخصیت بردار ناز بانی

با استفاده از برخی اشکال اساسی ، افکت ها و شیب ها به شما نشان می دهم چگونه یک طلای توییتر را برای وبلاگ یا وب سایت خود ایجاد کنید. توییتر یک سرویس وب محبوب رایگان برای شبکه های اجتماعی و وبلاگ نویسی است. همچنین می توانید در توییتر Vectips ، شان هاج یا Collis Ta'eed را دنبال کنید!

مرحله 1 آموزش ایلوستریتور فرادرس
یک سند جدید ایجاد کنید که طول آن 11 سانتی متر باشد و 8.5 اینچ طول داشته باشد. از ابزار Rectangle (M) استفاده کنید و یک مستطیل به وجود بیاورید که عرض آن 3 اینچ به طول 4.5 اینچ باشد. این تبدیل به بدن طلسم خواهد شد.

مرحله 1
گام 2
با انتخاب مستطیل ، از صفحه گرادیان یک گرادیان خطی ایجاد کنید. رنگ اولین سواچ را در Gradient Slider (swatch چپ) به یک cyan تغییر دهید (من از این مقادیر CMYK استفاده کردم: C = 100 ، M = 0 ، Y = 0 و K = 0). Swatch دوم را در Gradient Slider تغییر دهید و به یک cyan تاریک تبدیل کنید (C = 100 ، M = 30 ، Y = 0 و K = 0). برای تنظیم شیب با کلیک کردن در بالای شکل و کشیدن به سمت پایین ، از Gradient Tool (G) استفاده کنید ، بنابراین رنگ تیره در پایین است.

گام 2
تبلیغات
مرحله 3
به دکمه Filter> Stylize> Round Corners بروید تا گفتگوی Round Corners را مطرح کنید. Radius را به 1.5 اینچ تغییر دهید.

مرحله 3
مرحله 4
برای ایجاد گفتگوی Free Distort به Effect> Distort & Transform> Free Distort بروید. لنگر پایین سمت چپ را در گفتگو کمی به راست انتخاب کرده و بکشید. در مرحله بعد ، نقطه لنگر پایین سمت راست را کمی به سمت چپ انتخاب کرده و بکشید. تأثیر مطلوب این است که شکل بدن کمی در قسمت پایین خم شود. وقتی شکل بدن به دلخواه شما آمد ، به Object> Expand بروید.

مرحله 4
مرحله 5
با استفاده از ابزار Pen (P) ، یک شکل را برای پرها در بالای شخصیت بکشید. رنگ مو را به 100٪ سیان تغییر دهید.

مرحله 5
مرحله 6
بدن و پرها را انتخاب کنید. سپس کپی کنید (فرمان + C) و آن را در قسمت جلو (دستور + F) بچسبانید. با کپی جدید ، اشیاء را اندازه گیری و خرد کنید تا پرها و بدن کپی شده تقریباً نیمی از اندازه اصلی باشد. نسخه ها را در وسط و نزدیک ته اصلی قرار دهید. بعد رنگ پرهای کپی شده را به 60٪ سیان تغییر دهید. اولین سوئیچ شیب بدن کپی شده را به 60٪ سیان و دوم سواچ را به 100٪ سیان تغییر دهید.

مرحله 6
مرحله 7
اکنون وقت آن است که بالها را بسازیم. با ابزار Ellipse (L) یک بیضی به عرض 3 اینچ به طول 1 اینچ بکشید. از صفحه گرادیان یک گرادیان خطی ایجاد کنید و از همان مبادلات اصلی به عنوان گرادیان بدنه استفاده کنید. شیب را مانند گذشته تنظیم کنید ، و مبادله تیره تر را در انتهای بیضی نگه دارید.

مرحله 7
مرحله 8
با انتخاب ellipse ، به Effect> Warp> Arch بروید تا گزینه های Warp را مطرح کنید. خم را به -50 تغییر دهید. سپس اثر را گسترش دهید.

مرحله 8
مرحله 9
برای ایجاد گفتگوی Transform به مسیر Effect> Distort & Transform> Transform بروید. در بخش گفتگو ، Horizontal و Vertical را به 90٪ در بخش Scale ، Horizontal به 0.25 اینچ و Vertical به .125 اینچ در بخش Move ، Rotate Angle به 30 ، کپی ها به 2 تغییر دهید و سمت راست وسط را انتخاب کنید. جعبه پروکسی 9 امتیازی (کادر با 9 امتیاز بالاتر از کادر بررسی تصادفی). همچنین ، Transform را هنگام انجام کار گسترش دهید (مهم هنگام ویرایش بالها).

مرحله 9
مرحله 10
بالها را کمی بچرخانید و بالها را از وسط سمت چپ بدن پرنده قرار دهید. (فرمان + C) بالها را کپی کرده و آن را در قسمت جلو (دستور + F) بچسبانید. با کپی جدید ، Flip Horizontal را از فهرست گشودنی پنل Transform انتخاب کنید.

مرحله 10
مرحله یازدهم
شکل اصلی بدن ، کپی کردن (دستور + C) را انتخاب کنید و آن را در پشت (دستور + B) قرار دهید. با انتخاب شکل کپی شده ، شکل را تا حدود یک هشتم از اندازه اصلی خود پایین بیاورید. شکل را در زیر قسمت اصلی بدن قرار دهید تا نیمی از شکل کپی شده توسط بدن پوشانده شود و نیمی دیگر نباشد. این قسمت بالایی پاهای پرنده می شود. با استفاده از ابزار Selection (V) ، پای بالا را انتخاب کرده و Alt را هنگام کشیدن ، پایین نگه دارید تا یک شکل دیگر از پا را کپی کنید. مبلغ چپ را روی شیب شکل پا تغییر دهید و به رنگ آبی تیره (C = 100 ، M = 50 ، Y = 0 و K = 0) تغییر دهید.

مرحله یازدهم
مرحله 12
با قلم ابزار (P) یک شکل ساده پا بکشید. یک گرادیان خطی ایجاد کنید و مبلغ سمت چپ را به رنگ نارنجی مایل به زرد (C = 0 ، M = 15 ، Y = 85 و K = 0) تغییر دهید و swatch سمت راست را به رنگ نارنجی تغییر دهید (C = 0 ، M = 35 ، Y = 85 ، و K = 0). شیب را طوری تنظیم کنید که رنگ تیره در بالای شی باشد. با رفتن به Object> Arrange> Send To Back ، پا را به پشت بفرستید. بعد ، پا را کپی کنید (فرمان + C) و آن را در قسمت جلویی (دستور + F) بچسبانید. با کپی انتخاب شده ، آن را به صورت افقی بچرخانید و آن را در زیر جسم پای راست قرار دهید.

مرحله 12
مرحله 13
(فرمان + C) مجموعه ای از بال راست را کپی کرده و آن را در جلو (دستور + F) بچسبانید. بال های کپی شده را به نیمی از اندازه اصلی بچسبانید ، کمی بچرخانید و سپس آنها را در پشت آثار اصلی بدن ارسال کنید تا پرهای دم ایجاد شود.

مرحله 13

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/


رسم یک

  • علی حامدی
  • ۰
  • ۰

یک داشبورد اتومبیل اسپرت شیک با مناطقی از رئالیسم دقیق ایجاد کنید
توسط Jonathan6 آگوست 2008 مشکل: دشوار متوسط: طول زبانها:
Illustrator Illustrator
در این آموزش ، ما به هنرمند پیشرفته Adobe Illustrator نشان خواهیم داد که چگونه یک داشبورد اتومبیل اسپرت واقعی بسازید. قبل از شروع این آموزش باید درک کاملی از ابزارهای Adobe Illustrator داشته باشید. ما برای ایجاد این تصویر از ابزارهای مختلفی استفاده خواهیم کرد.

پیش نمایش تصویر نهایی
بیایید نگاهی به تصویری که می خواهیم بیاندازیم.

تصویر نهایی
مرحله 1
با ساخت مات آموزش ایلوستریتور فرادرس که گوشه های گرد دارد شروع کنید.


تبلیغات
گام 2
یک دایره را بکشید تا خوشه سنج را شروع کنید.


مرحله 3
دایره را به صورت عمودی بکشید. بیضی شکل را کپی کرده و آنها را روی یکدیگر لایه کنید تا عمق اضافه شود. سپس یک شیب را به بیرونی ترین بیضی شکل اضافه کنید تا فلز را شبیه سازی کند.


مرحله 4
یک دایره جدید درون بیضی درست کنید و یک شیب آبی-سبز به آن اضافه کنید.


مرحله 5
با رفتن به بالای صفحه و انتخاب Effect> Stylize> Inner Glow ، درخشش داخلی را اضافه کنید.


مرحله 6
مانند شکل زیر یک دایره بکشید و قسمت بالا را قطع کنید.


مرحله 7
با رفتن به بالای صفحه و انتخاب Effect> Stylize> Round Corner ، گوشه ها را دور بزنید. توجه داشته باشید ، مقادیر شما ممکن است به شدت متفاوت از آنچه در زیر نشان داده شده است. ارزش ها به اندازه آثار هنری بستگی دارد. اگر گوشه های گرد را به شیء بسیار کوچک اضافه می کنید ، مجبور نخواهید شد به اندازه من وارد کنید. اگر موضوع شما واقعاً بزرگ باشد ، ارزشهای شما بالاتر می رود.


مرحله 8
با رفتن به بالای صفحه و انتخاب Effect> Stylize> Inner Glow ، یک درخشش داخلی اضافه کنید.


مرحله 9
با کشیدن مستطیل ، در ضمن چرخش و کپی کردن در همان زمان ، علائم کنه را در اطراف سنجها ایجاد کنید. بطور همزمان با انتخاب شیء بچرخانید و کپی کنید ، سپس Rotate Tool (R) (که در پایین نشان داده شده است) را انتخاب کنید ، و هنگام کلیک و کشیدن ، Alt را نگه دارید. سپس موس را در محلی که می خواهید شیء کپی شده سقوط کند ، رها کنید. در زیر ما از هیچ سیستم ریاضی استفاده نمی کنیم تا تصمیم بگیرد که خطوط سقوط خواهند کرد. فقط از چشم خود استفاده کرده و آن را خوب جلوه دهید.


مرحله 10
پس از ایجاد اشکال ، از Pathfinder برای ادغام آنها استفاده کنید. دایره ای را کمی کوچکتر از علائم کنه بکشید و دوباره از Pathfinder استفاده کنید تا وسط علائم تیک را از بین ببرید.


مرحله 11
عرض و طول علائم دیگر را برای رسیدن به تأثیرگذاری در شکل زیر ایجاد کنید.


مرحله 12
علائم کنه را بالای قسمت سنج قرار دهید.


مرحله 13
اعداد را با استفاده از یک قلم مدرن اضافه کنید. فونتی که انتخاب کردم Dicot است. برای ایجاد واقع گرایی ، یک درخشش بیرونی در اطراف اعداد اضافه کنید. باز هم ، متغیرهای شما ممکن است دقیقاً مشابه متغیرهای زیر نباشند. تا زمانی که از آنچه به نظر می رسد راضی هستید ، این همه چیز مهم است!


مرحله 14
دو فلش آن نقطه را به چپ و راست بسازید.


مرحله 15
فلش ها را کپی کرده و آنها را کمی مبهوت کنید. برای جدا کردن اشکال از پالت Pathfinder استفاده کنید.


مرحله شانزدهم
بالای فلش ها را سیاه کنید تا فلش ها به حالت شکسته در بیایند.


مرحله 17
برای شروع ساخت سوزن سنج ، یک دایره و مثلث بکشید.


مرحله 18
با استفاده از ابزار Gradient Mesh ، یک شیب را به دایره و یک نقطه مش به مثلث اضافه کنید. برای اینکه عمق سوزن داشته باشید رنگ نقطه مش را به صورتی تغییر دهید.


مرحله 19
سایه قطره را با استفاده از تنظیمات نشان داده شده در زیر اضافه کنید.


مرحله 20
سوزن سنج را بر روی سنج قرار دهید.


مرحله 21
با کپی کردن بیضی از اولین سنج ، سنج چپ را بسازید. بیضی را کمی بچرخانید تا تصور پیش بینی کنید.


مرحله 22
با استفاده از علائم کنه از اولین سنج ، علائم کنه را در اطراف لبه ها اضافه کنید.


مرحله 23
جزئیات کوچک در نمای کلی قطعه بسیار طولانی است. این نماد با استفاده از اشکال مستطیل عمدتا ساده ترسیم شده است.


مرحله 24
این نماد عمدتا با استفاده از ابزار Rounded Rectangle ترسیم شده است.


مرحله 25
سوزنهای سنج ، نیم دایره و دما را اضافه کنید.


مرحله 26
سنج برای RPM's کمی متفاوت از دو سنج دیگر است. از انواع علائم کنک که قبلاً ایجاد کرده اید استفاده کنید و دایره ای را در بالای آنها بکشید.


مرحله 27
با رفتن به بالای صفحه و انتخاب Object> Expand ، حلقه را گسترش دهید. جعبه ها را مطابق شکل زیر انتخاب کنید و OK را بزنید. برای جدا کردن اشکال از پالت Pathfinder استفاده کنید. اکنون می توانید هر بخش از نشانگر RPM را رنگی کنید.


مرحله 28
این همان چیزی است که دستگاه سنجش کامل RPM به نظر می رسد.


مرحله 29
هر سه سنج را خط بکشید و مرکز را بزرگترین کنید.


مرحله 30
حلقه‌هایی که در زیر برجسته شده است را کپی کنید. ما از این حلقه‌ها برای ایجاد بازتاب مداوم در هر سه سنج استفاده خواهیم کرد.


مرحله 31
یک بیضی شکل بکشید که هر سه دایره را بپوشاند. برای جدا کردن اشکال از پالت Pathfinder استفاده کنید. سپس بخش هایی از اشکال شکسته که نیازی به آن ندارند را حذف کنید.


مرحله 32
اشیاء نشان داده شده در زیر را انتخاب کرده و به Object> Transform> Transform Her بروید. متغیرهای نشان داده شده در زیر را وارد کنید تا همزمان اشکال کاهش یابد. کاهش اشکال برجسته شده باعث ایجاد تصور ناحیه فرورفته در اطراف شکل ها می شود.

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/



مرحله 33
شکل ها را پر کنید

  • علی حامدی
  • ۰
  • ۰

برچسب های سگ بردار سبک ایجاد کنید
توسط Simona Pfreundner 11 آگوست 2008 سطح سختی: IntermediateL طول: متوسط ​​زبانها:
Illustrator Illustrator
در این آموزش نحوه ساختن یک شی واقعی واقع شده با گرادیان و مخلوط های لایه را توضیح خواهیم داد. ما می آموزیم که چگونه از ابزار مخلوط ، نحوه افزودن و تفریق اشکال ، و پوشش آنها استفاده کنیم. بیایید وارد شوید و چند برچسب سگ بردار سبک را در Illustrator بسازیم.

پیش نمایش تصویر نهایی
بیایید نگاهی به تصویری که ایجاد خواهیم کرد داشته باشیم.


مرحله 1
ابتدای این آموزش ایلوستریتور فرادرس یک سند جدید را باز کنید و یک مستطیل با عرض 72 پلات و ارتفاع 115 پوند بکشید. شما می توانید با انتخاب ابزار Rectangle (M) و کلیک روی یکبار روی مقوا ، پالت مستطیل را باز کنید.


تبلیغات
گام 2
مستطیل را با یک خاکستری تیره پر کنید و راهنماها را در اطراف آن قرار دهید.


مرحله 3
یک راهنما عمودی را به وسط مستطیل بکشید. اگر مستطیل را به یک انتخاب فعال تبدیل کرده اید ، می توانید نقطه مرکزی آن را مشاهده کرده و از آن به عنوان یک تراز برای راهنما استفاده کنید. با ابزار Pen (P) شروع به ایجاد شکل نیمه بیضی مانند شکل کنید. Fill (X) را همان خاکستری تیره نگه دارید و Stroke را خالی بگذارید.

مرحله 4
پس از ایجاد شکل نیمه گرد ، آنرا کپی کرده و بچرخانید و آن را در زیر شکل مستطیل قرار دهید. سپس هر سه شکل را انتخاب کرده و Shape Modes of Add to Shape واقع در پالت Pathfinder را انتخاب کنید. این به همه اشکال خواهد پیوست.

مرحله 5
دو نقطه عمودی را در سمت چپ انتخاب کرده و روی Command + Alt + J کلیک کنید تا میانگین پالت باز شود. Vertical Axis را انتخاب کنید و OK را بزنید. این کار را با آن طرف مستطیل تکرار کنید.


مرحله 6
قبل از ادامه ، من می خواهم نشان دهم به چه شکل هایی نیاز خواهیم داشت. از شکل تازه ایجاد شده در مرحله 5 ، ما دو شیء به شکل قاب ، سه شکل اصلی با یک سوراخ و دو شکل داخلی با یک الگوی خط ایجاد خواهیم کرد. همه این اشکال با هم برچسب سگ ما را تشکیل می دهند.


مرحله 7
یک کپی از شکل اصلی را در بالا بسازید (Command + C + F) و شکل اول را قفل کنید. سپس به مسیر Object> Path> Offset Path و -7 pt را انتخاب کنید. هر دو ، شکل افست و اصلی را انتخاب کنید ، و گزینه Divide را از پالت Pathfinder انتخاب کنید. این دو شکل جداگانه به ما می دهد. سپس شکل داخلی را پاک کنید.

مرحله 8
قاب را مانند شکل انتخاب کرده و آن را با یک شیب خطی سیاه تا سفید پر کنید. همچنین ، Angle را روی 35 درجه تنظیم کنید.


مرحله 9
شکل اصلی خود را باز کنید ، یک نسخه دیگر تهیه کنید و دوباره شکل اصلی را قفل کنید. یک دایره کوچک ایجاد کنید و آن را در وسط بالای شکل قرار دهید. هر دو را انتخاب کنید و از بخش پالت پیندر گزینه Divide را انتخاب کنید. این سوراخ ما خواهد شد.


مرحله 10
شکل را با یک گرادیان سبک پر کنید و زاویه را در 35 درجه نگه دارید.


مرحله یازدهم
این شکل را دوباره در بالا (فرمان + C + F) کپی کنید و آن را با یک الگوی گرافیکی پر کنید. من "6 lpi 50٪" را از Basic Graphic_Lines در کتابخانه Swatch انتخاب کردم.


مرحله 12
حال باید شکل فریم خود را از شکل ایجاد شده با خط کم کنیم. این کار را با کپی کردن فرم قاب انجام دهید و سپس هر دو را انتخاب کنید. سپس از گزینه Pathfinder Palette گزینه Divide را انتخاب کنید. شکل بیرونی را پاک کنید. سپس یک دایره کوچک ایجاد کنید ، آن را کمی از شکل روکش کنید و دوباره گزینه Divide را انتخاب کنید.

من مسیر را کمی تغییر دادم تا آن را به سوراخ نزدیک کنم.

مرحله 13
شکل پر شده از خط را انتخاب کرده و یک Inner Glow به آن اضافه کنید. تنظیمات را به عنوان حالت در حالت عادی ، رنگ سیاه ، opacity در 100٪ و تاری در 8 pt علامت بزنید. سپس Transparity Blend Mode را روی Overlay و Opacity آن را 42٪ تنظیم کنید.


مرحله 14
شکل سوراخ خاکستری را با سوراخ در زیر شکل روکش شده انتخاب کنید و با همان تنظیم یک Inner Glow اضافه کنید ، فقط یک رنگ خاکستری روشن را انتخاب کنید و Blur را روی 5 pt تنظیم کنید.


مرحله 15
برای اینکه عمق بیشتری به آن بخشیم ، می توانیم Stroke را به شکل پر خط خود اضافه کنیم. من یک رنگ خاکستری روشن با وزن سکته مغزی از 1 pt انتخاب کردم.


مرحله شانزدهم
بعد ، فرم شیب پر شده از قاب را انتخاب کنید و یک کپی در بالا (دستور + C + F) تهیه کنید. سپس آن را با رنگ خاکستری تیره پر کرده و Transparencia را روی صفحه 100٪ Opacity قرار دهید.

مرحله 17
شکل خط ما را انتخاب کنید و در بالای آن یک نسخه تکراری درست کنید (دستور + C + F). آن را با یک الگوی گرافیکی اساسی پر کنید. من "10 lpi 40٪" را از کتابخانه Swatch انتخاب کردم. سپس شفافیت را روی Overlay با Opacity 42٪ تنظیم کنید.


مرحله 18
بیایید یک ستاره اضافه کنیم. در بخش ابزار Rectangle Tool Tool را انتخاب کنید و یک ستاره کوچک 5 نقطه ای ایجاد کنید و آن را با یک شیب خطی پر کنید.


مرحله 19
ستاره را با 0.25 pt افست کنید و این شکل جدید اضافه شده را با خاکستری تیره پر کنید. ممکن است بخواهید بزرگنمایی کنید و سپس آن را به یک نقطه سمت راست و پایین منتقل کنید. می توانید با استفاده از کلیدهای Arrow روی صفحه کلید خود این کار را انجام دهید. این به ستاره عمق می بخشد.


مرحله 20
شکل پر شده از خاکستری روشن را انتخاب کنید (که درخشان داخلی دارد) و یک درخشش بیرونی اضافه کنید. Mode را بر روی Normal ، Opacity در 75٪ و Blur را به 2 pt تنظیم کنید. یک ستاره کوچکتر با یک شیب خطی در بالای ستاره بزرگتر ایجاد کنید.


مرحله 21
بیایید زنجیر ایجاد کنیم. درست مثل خطی که در تصویر می بینید یا چیزی مشابه آن خط بکشید. وزن Stroke را روی 0.25 pt و Stroke colour t قرار دهید

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/

 

  • علی حامدی
  • ۰
  • ۰

به راحتی موهای بردار واقع بینانه براق کنید
توسط Jonathan13 اوت 2008 سطح سختی: IntermediateL طول: زبانهای کوتاه:
Illustrator Illustrator
در این آموزش به هنرمند Adobe Illustrator میانی چگونگی ساخت موهای براق براق واقع بینانه نشان داده می شود. ما شکل های S ایجاد می کنیم و از آنها برای ساخت موهای طبیعی استفاده می کنیم. قبل از شروع این آموزش باید درک اساسی از ابزارهای Adobe Illustrator داشته باشید.

پیش نمایش تصویر نهایی
بیایید نگاهی به تصویری در آموزش ایلوستریتور فرادرس  که ایجاد خواهیم کرد داشته باشیم.


مرحله 1
با استفاده از ابزار Pen (P) شروع کرده و شکل خمیده زیبایی بکشید. مطمئن شوید که خطوط شما صاف هستند و نقاط ضعف ندارند.


تبلیغات
گام 2
با استفاده از پالت هنری جوهر (Art Ink Palette) ظاهری دقیق تر به خط بدهید. به بالای صفحه بروید و Window> Brush Libraries> Artistic> Artistic_Ink را انتخاب کنید. قلم مو Tapered-Sharp را انتخاب کنید. باید وزن خط خود را طوری تنظیم کنید که موهایشان نازک باشد. همانطور که می بینید ، من وزنی معادل 0.25 پوند استفاده کرده ام.


مرحله 3
توجه کنید که انتهای مو چقدر نازک و واقعی به نظر می رسد. آنچه به واقع گرایی نیز می افزاید این واقعیت است که خط خوب و یکدست است. تمرین مکرر با قلم ابزار به شما امکان می دهد راحت تر نقاشی اشیاء با ظاهری طبیعی را احساس کنید. فقط کمی تمرین می کند!


مرحله 4
چندین شکل S دیگر برای ایجاد حجم زیادی از مو بکشید. وزن و انحنای آنها را برای افزودن تنوع متفاوت کنید. همچنین می توانید برخی از اشکال موجود را کپی کرده و تغییر دهید.


مرحله 5
به تصادفی بودن طول ، ضخامت و خمیدگی هر مو توجه کنید.


مرحله 6
با کشیدن یک شکل S و سیاه شدن آن ، به یک توده موی محکم برسید. ما این شکل را در پشت موهایی که تازه ترسیم کرده ایم قرار خواهیم داد تا شکاف های سفید را پر کنیم.


مرحله 7
به یک سایه شکل دهید تا ابعادی به آن اضافه شود.


مرحله 8
شکلی را که فقط پشت موهای فردی کشیده اید ، حرکت دهید. ببینید موها چقدر ضخیم و کامل به نظر می رسند؟


مرحله 9
جزئیات کوچک مانند هایلایت ، احساس کاملاً متفاوتی به موها می بخشد. چندین شکل منحنی بکشید که از آنها به عنوان برجسته در قسمت های مختلف مو استفاده خواهیم کرد.


مرحله 10
برجسته های خمیده را به رنگ سفید بچسبانید و آنها را در قسمت بالای مو در مکانهایی قرار دهید که نور به نظر می رسد بازتاب دهنده باشد.


مرحله 11
نکات برجسته تر اضافه کنید و شفافیت آنها را تنظیم کنید تا تصور بازتاب کمتری داشته باشید. واقع گرایانه تر به نظر می رسد اگر بازتاب روشن در مجاورت بازتاب نه چندان روشن باشد.


مرحله 12
مراقب باشید که نکات برجسته زیادی اضافه نکنید زیرا این امر بر ظرافت اثر غلبه خواهد کرد. این همان چیزی است که موهای شما باید به نظر برسد.


مرحله 13
پس زمینه به سادگی با استفاده از Rounded Rectangle Tool ایجاد می شود. هنگامی که شکل را رسم کردید ، یک گرادیان زیبا برای تعبیر مو اضافه کنید. تضاد بین موهای غنی سیاه و پس زمینه قرمز پر جنب و جوش کمک می کند تا تصویر زنده شود!


تصویر نهایی
این همان چیزی است که تصویر کامل شما باید به نظر برسد!

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/

 

  • علی حامدی
  • ۰
  • ۰

5 راه برای سفارشی سازی Adobe Illustrator
توسط Tom Prager12 آگوست 2008 مشکل: مشکل متوسط ​​- متوسط: زبانهای متوسط:
ابزارها و نکات VectorAdobe Illustrator
این پست بخشی از سریال به نام Guides to Illustrator Tools است.
مبانی کلی مسیرها و ماسک های کدورت
هفت تکنیک مفید که هر هنرمند Adobe Illustrator باید بداند
Adobe چنین کار بزرگی را انجام داد که به همه چیز در کل Creative Suite فکر کرد ، آنها حتی به راه هایی فکر کردند که به ما اجازه دهند در مورد راه های خودمان برای بهبود آن فکر کنیم ، اگر بتوانید از این منطق پیچیده پیروی کنید. در این مقاله ، برخی از ترفندها و تنظیمات Illustrator را با شما به اشتراک می گذارم که شاید مفید واقع شوید.

1. میانبرهای صفحه کلید سفارشی
میانبرهای صفحه کلید کاملاً راهی برای کار در Illustrator است ، مانند تمام کارهای رایانه ای. با رعایت نکات مهم در منوها و نکات ابزار ، آنها را بیاموزید. هرچه بیشتر از آنها استفاده کنید ، بیشتر از اینکه بتوانید در طول روز به منوها و نوارهای ابزار بپیوندید ، زمان بیشتری را برای ایجاد آن صرف خواهید کرد. Adobe حتی راهی برای نوشتن خود در بر داشته است. فقط به ویرایش> میانبرهای صفحه کلید (فرمان + Alt + Shift + K) بروید ، که گفتگوی میانبرهای صفحه کلید را باز می کند.

اکثر ابزارها قبلاً میانبرهای خوبی دارند ، اما بسیاری از دستورات منو می توانند از بعضی از آنها استفاده کنند. من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک مورد خوب را انجام دهید. فرمان های منو را از فهرست کشویی انتخاب کنید. مثلث را از منوی Select باز کنید. بر روی سطر Inverse در فضای خالی ستون میانبر کلیک کنید که نشانگر من در تصویر زیر به آن اشاره دارد. Type Command + Shift + I (برای Inverse) را تایپ کنید ، که همان میانبر Select Inverse در فتوشاپ است.


عالی است ، اما چه خوب است؟ خوب ، بیایید بگوییم که شما روی یک فایل پیچیده با صفر موارد کار می کنید ، اما می خواهید فقط یکی از آنها را ویرایش کنید. آن یکی را انتخاب کنید ، از فرمان جدید Select Inverse خود استفاده کنید ، و با ضربه زدن به Command + 3 ، تمام موارد موجود را به طور موقت پنهان کنید ، یا آن را با Command + 2. قفل کنید. یا Command + Alt + 2) برای نمایش (یا باز کردن) همه چیز. شما فقط با استناد به دو یا سه میانبر ساده ، خود انواع و اقسام اندوه را نجات داده اید.

هنگامی که مجموعه ای از میانبرهایی را که در آموزش ایلوستریتور فرادرس  دوست دارید بدست آورید ، با زدن دکمه ذخیره ، آن مجموعه را ذخیره کنید. نامی مانند "Key's Tom's Illus" بگذارید. سپس در بخش بازشونده Sets در بالای گفتگو در دسترس خواهد بود.

از طرف دیگر ، من Keyset بسیار شخصی خودم را اینجا ارسال کردم. کاربران Mac آن را همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید ، در کتابخانه کاربر> تنظیمات برگزیده> Adobe Illustrator CS3 تنظیمات قرار دهند (این مکان همچنین مکانهای کاری را در آن قرار می دهد). کاربران ویندوز می توانند اسناد و تنظیمات> کاربر> داده های برنامه> Adobe> Adobe Illustrator CS3 تنظیمات را امتحان کنند. چندین میانبر دیگر برای مواردی مانند تغییر مورد ، انتخاب با پر کردن رنگ و صادرات وجود دارد. فقط چند مورد اما من آنها را ضروری می دانم.


2. ایجاد مکانهای کاری سفارشی
فضای کاری سفارشی نیز جالب است. وقتی همه پالت های خود را دقیقاً در جایی که آنها را دوست دارید بدست آورده اید ، به پنجره> فضای کار> ذخیره فضای کار بروید. تصویر بالا مکان ذخیره شده را نشان می دهد. من به عنوان یک فریلنسر ، من اغلب باید بر روی مک های افراد دیگر کار کنم. من فایلهای Keyset و Workspace را در یک درایو انگشت شست یا iPod نگه می دارم تا بتوانم آنها را در هر مکینتاش که در آن کار می کنم نصب کنم. به این ترتیب در هر کجا که هستم در خانه احساس می کنم و می توانم هنگام استقلال در استودیوهای خارج از خانه در حال اجرا باشم.

یک نکته دیگر در حالی که ما در اینجا هستیم - اگر Illustrator تا کنون بازی عجیب و غریب را شروع می کند ، پرونده "Adobe Illustrator prefs" را در همان پوشه تنظیمات حذف کنید. سپس انصراف دهید و دوباره راه اندازی کنید. این برنامه به پیش فرض کارخانه خود باز می گردد ، اما عجیب و غریب باید ناپدید شود. همین اتفاق برای من افتاد ، امروز که ابزار انتخابی Arrow مشکی من دسته های مبدل خود را از دست داد - دوباره! نمی دانم تا به حال برای شما اتفاق افتاده است ، اما بارها در تمام نسخه های CS برای من اتفاق افتاده است. و این تنها درمانی است که پیدا کردم.

تبلیغات
3. یک نمایه سند جدید سفارشی ایجاد کنید
من از نحوه قرار گرفتن اسناد Illustrator به طور پیش فرض در اولین بار در صفحه من قرار نمی گیرد. پنجره تمام صفحه است و پالت ها نوارهای نوار Doc را مبهم می کنند. و مجموعه های قلم مو و پالت های رنگی من را خیلی دوست دارم.

خوشبختانه ، Illustrator راهی دارد که شما می توانید سند جدید پیش فرض خود را بسازید که همیشه راهی را که می خواهید باز کنید. شما می توانید دستورالعمل های پیدا شده برای ایجاد یک نمایه مستند سفارشی جدید (Illustrator CS3) را به کمک آنلاین Adobe دنبال کنید. گزینه های شرح داده شده در مرحله 3 از راهنمای آنلاین به شرح زیر است:

3. هر یک از موارد زیر را انجام دهید:

هر نوع رنگ ، الگو و شیب مورد نظر خود را ایجاد کرده و آنها را به عنوان مبلغ ذخیره کنید. همچنین می توانید با استفاده از دستور Swatch Libraries swatches را وارد کنید و سپس swatches مورد نظر خود را در پرونده Document Profile در پانل Swatches پیش فرض منتقل کنید.
با استفاده از کادر گفتگوی گرافیک طراحی ، هر طرح گرافیکی را که می خواهید در پرونده های شما موجود باشد ذخیره کنید.
هر سبک گرافیکی مورد نظر خود را ایجاد کرده و آنها را در پنل Graphic Styles ذخیره کنید.
هر برس مورد نظر خود را ایجاد کرده و آنها را در پنل Brushes ذخیره کنید.
هر نمادی را که می خواهید ایجاد کنید و آنها را در پنل Symbols ذخیره کنید.
 

  • علی حامدی
  • ۰
  • ۰

یک نماد بلندگو صوتی وکتور در Illustrator طراحی کنید
توسط Ryan Putnam15 آگوست 2008 مشکل: دشوار: مبتدی طول: زبانهای کوتاه:
DesigningVectorAdobe Illustrator

در این آموزش میانی نحوه ایجاد یک آیکون بلندگو بردار را در آموزش ایلوستریتور فرادرس به شما نشان می دهم. هنگامی که عناصر را تجزیه می کنید ، آن را پیدا خواهید کرد. ما برای ایجاد این طرح آیکون از برخی بیضی ها با شیب ، ابزار Grid و Mesh Tool استفاده خواهیم کرد.

مرحله 1
یک سند جدید ایجاد کنید که 8.5 اینچ عرض آن 11 اینچ باشد. سپس از ابزار Ellipse (L) استفاده کرده و بیضی 6 در 6 اینچی ایجاد کنید.

مرحله 1
گام 2
با انتخاب بیضی ، یک صفحه خطی از Gradient Panel ایجاد کنید. با کلیک کردن درست در زیر کشویی ، مبلغ دیگری را به Gradient Slider اضافه کنید. اولین سواچ را به 57٪ سیاه تغییر دهید ، دوم سواچ را به 12٪ سیاه و سوم سواچ را به 57٪ سیاه تغییر دهید.

گام 2
تبلیغات
مرحله 3
با استفاده از Gradient Tool (G) ، شیب را با کلیک و نگه داشتن Shift تنظیم کنید و از بالا سمت راست دایره به سمت چپ پایین بکشید. اکنون ، شیب باید شبیه به زاویه 45 درجه باشد.

مرحله 3
مرحله 4
با انتخاب بیضی ، به گفتگوی جابجایی بروید تا به Object> Path> Offset Path بروید. افست را به -.125 اینچ تغییر دهید.

مرحله 4
مرحله 5
اولین سواچ را در بیضه افست به 50٪ سیاه و سفید ، دوم سواچ را به 4٪ سیاه و آخرین سواچ را به 50٪ سیاه تغییر دهید.

مرحله 5
مرحله 6
با کوچکترین بیضی انتخاب شده ، مسیر را دوباره جبران کنید. این بار Offset را بر روی -3 اینچ تنظیم کنید و پر کردن را به 60٪ سیاه تغییر دهید.

مرحله 6
مرحله 7
با کوچکترین بیضی انتخاب شده ، مسیر را دوباره جبران کنید. این بار Offset را به -.125 اینچ تغییر دهید.

مرحله 7
مرحله 8
با استفاده از بیضی جدید ، یک Radial Gradient را از صفحه گرادیان ایجاد کنید و اولین swatch را به رنگ سفید و swatch دوم را به 100٪ سیاه تغییر دهید.

مرحله 8
مرحله 9
با انتخاب بیضی شیب شعاعی ، مسیر را در -3 اینچ جبران کنید و رنگ پرش را به 50٪ سیاه تغییر دهید.

مرحله 9
مرحله 10
دوباره آخرین بیضی را جبران کنید ، اما این بار Offset را به -.05 اینچ تغییر دهید و رنگ پر را به رنگ سیاه 90٪ تغییر دهید.

مرحله 10
مرحله یازدهم
باز هم ، آخرین بیضی را جبران کنید ، اما Offset را به -.125 تغییر دهید.

مرحله یازدهم
مرحله 12
مانند چند بیضی اول ، یک گرادیان خطی سه swatch ایجاد کنید. اولین سواچ را به رنگ مشکی 82٪ ، سواچ دوم را به 34٪ سیاه و آخرین سواچ را به 82٪ سیاه تغییر دهید. مانند اولین زن و شوهر اول Linear Gradients ، شیب را با زاویه 45 درجه تنظیم کنید.

مرحله 12
مرحله 13
با استفاده از ابزار Rectangular Grid Tool (در زیر ابزار Segment Tool در پنل ابزارها) روی کادر هنری کلیک کنید تا گفتگوی گزینه های Rectangular Grid Tool را مطرح کنید. در دیالوگ Width و Height را به 5 اینچ تغییر دهید و تقسیمات Horizontal و Vertical را به 80 تغییر دهید.

مرحله 13
مرحله 14
مطمئن شوید که شبکه دارای یک نقطه سیاه 1 نقطه و بدون پر کردن است. سپس با رفتن به Object> Path> Outline Stroke نوارهای شبکه را گسترش دهید. اگر نوارهای شبکه را ترسیم نکنید ، وقتی به مرحله بعد بروید ، نتایج غیر منتظره ای به دست می آورید.

مرحله 14
مرحله 15
با انتخاب شبکه خود ، به جلوه های Effect> Warp> Twist بروید تا گفتگوی Warp Option را مطرح کنید. Bend for the Twist را به 50 تغییر دهید. بعد ، با رفتن به Object> Expand ظاهر اثر را گسترش دهید.

مرحله 15
مرحله شانزدهم
شبکه را طوری قرار دهید که مرکز آن بر روی بیضی باشد. کپی (فرمان + C) دوم تا آخرین بیضی (90 درصد سیاه پر شده) را کپی کرده و آن را در قسمت جلویی (دستور + F) قرار دهید. بیضی و شبکه کپی شده را انتخاب کنید ، و قسمت های شکل Intersect Shape Are را در پنل Pathfinder فشار دهید. با فشار دادن دکمه Expand در پنل آن را تمام کنید.

مرحله شانزدهم
مرحله 17
بیضی را درست در زیر شبکه انتخاب کنید (شاید انتخاب قفسه بیضی با قفل کردن (دستور + 2) شیء شبکه ساده تر باشد. swatches: اولین swatch را به 50٪ سیاه و دوم swatch را به 4٪ سیاه تغییر دهید. شیب را تنظیم کنید تا رنگ تیره در بالای شیب قرار گیرد.

مرحله 17
مرحله 18
با وجود بیضی که هنوز انتخاب شده است ، مسیر -.125 اینچ را جبران کنید و پر کردن آن را به 30٪ سیاه تغییر دهید.

مرحله 18
مرحله 19
با ابزار مش (U) ، در وسط وسط بین بیضی و بالای بیضی کلیک کنید ، که یک Mesh Point ایجاد می کند. با انتخاب Mesh Point ، رنگ را در پنل Color به رنگ سفید تغییر دهید. در مرحله بعدی ، با کلیک کردن روی خط عمودی از اولین نقطه مش به سمت پایین بیضی ، دوباره از ابزار مش استفاده کنید تا یک Mesh Point ایجاد کنید. این مش مشکی را به رنگ مشکی 40٪ تغییر دهید.

مرحله 19
مرحله 20
بیضی را در زیر بیضی مش و کپی (Command + C) انتخاب کرده و آن را در قسمت جلویی (Command + F) قرار دهید. با استفاده از ابزار انتخاب (V) ، بیضی کپی شده را از نقطه لنگر پایین وسط بکشید. رنگ را به رنگ مشکی 70٪ تغییر داده و شی را در پشت شبکه بفرستید.

مرحله 20

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/



مرحله 21
دو مرحله بعدی با پیچ های حاشیه بلندگو سر و کار دارد. بیضی را ایجاد کنید که برابر با 16. 16 اینچ باشد. سپس یک گرادیان خطی با همان سوییچ هایی که بیضی در وسط بلندگو ایجاد می کند ایجاد کنید (نه مش ال

  • علی حامدی
  • ۰
  • ۰

طرز تهیه یک وکتور دلپذیر وکتور خوشمزه در 9 مرحله تعیین کننده
توسط Alejandro Zuñiga22 سپتامبر 2008 سطح سختی: مبتدی طول: زبانهای کوتاه:
Illustrator Illustrator

بیاموزید که چگونه یک وکتور نیمه پرتقال وکتور با اشکال آموزش ایلوستریتور فرادرس ، ابزارها و جلوه های متعدد ایجاد کنید. این آموزش برای تکمیل مبتدی امکان پذیر است ، هرچند که برای یک کاربر میانی Illustrator در نظر گرفته شده است. بیا شروع کنیم.

مرحله 1
اولین کاری آموزش ایلوستریتور فرادرس که ما باید انجام دهیم ایجاد یک مثلث است که 2 اینچ عرض 3 اینچ دارد ، سپس آن را با یک رنگ نارنجی پر کنید (R = 252 ، G = 175 ، B = 23). بعد ، ما یک افکت اعمال می کنیم تا گوشه ها گرد شوند. برای این کار به Effect> Stylize> Round Corners بروید و مقدار آن را 0.5 در تنظیم کنید. اکنون به منوی Object> Expand Appearance و سپس Ungroup (Command + Shift + G) بروید.


گام 2
در این مرحله ما بافت نارنج را ایجاد می کنیم. (دستور + C) شیء را که قبلاً ایجاد کرده اید کپی کنید و آن را به جلو بچسبانید (فرمان + F). رنگ پر را به رنگ سفید تغییر دهید. با انتخاب آخرین شیء ، به Effect> Texture> Stained Glass بروید و مقادیر را بر روی این قرار دهید: اندازه سلول 45 ، ضخامت مرز 10 و شدت نور 0.

همان شیء را گسترش دهید (Object> Expand Appearance). بعد ، به Object> Live Trace> Tracing Options بروید ، مقادیری را که در زیر نشان داده شده است تنظیم کنید و Expand آن را انجام دهید (Object> Expand). همچنین ، حتماً Object را بررسی کرده و Fill را بررسی کنید.

برای این شیء آخر با جلوه رنگ آمیزی ، آن را با یک رنگ سفید پر کنید ، سپس Ungroup (Command + Shift + G) را سه بار پر کنید. با انتخاب آخرین شیء ، به Object> Path> Simplify بروید و Opacity را روی 60٪ قرار دهید. Blur Gaussian Blur (Effect> Blur> Gaussian Blur) را با یک Blur Radius در 6.0 پیکسل اعمال کنید. در آخر ، این دو شی را گروه بندی کنید.


تبلیغات
مرحله 3
حالا سایر قسمت های نارنج را بسازید. با کلیک بر روی Alt با کلیک بر روی موقعیتی که می خواهیم مرکز نارنج باشد ، سپس در پنجره ای که ظاهر می شود ، Angle را روی 40 set قرار دهید و در Copy کلیک کنید. برای ایجاد قطعات دیگر ، ما فقط آخرین بار عمل (دستور + D) را هفت بار تکرار می کنیم


مرحله 4
بیایید رنگ نارنج را خیلی صاف نبینیم و جلوه ای طبیعی تر به آن بخشیم. ابزار Pucker را انتخاب کنید ، سپس از مقادیر نشان داده شده در زیر استفاده کنید تا کل شیء را روتوش کنید و جنبه طبیعی مورد نظر خود را ارائه دهید. بعد ، همه چیز (Command + A) و Ungroup (Command + Shift + G) را انتخاب کنید.

یکی از اشیاء با رنگ نارنجی را انتخاب کنید ، سپس به مسیر Select> Same> Fill Color بروید. (دستور + C) انتخاب اخیر را کپی کنید ، آنرا به عقب (فرمان + B) بچسبانید ، و آن را گروه بندی کنید (دستور + G). بعد ، ما کمی می چرخیم به طوری که مانند تصویر زیر به نظر می رسد. در آخر میزان Opacity را روی 40٪ تنظیم کنید. سپس All (Command + A) و Group (Command + G) را انتخاب کنید.


مرحله 5
در این مرحله لبه نارنج را تشکیل می دهیم. بیضی (L) با عرض و ارتفاع 6.5 اینچ ایجاد کنید (رنگ خط مهم نیست). در مرحله بعد ، یک گروه از بیضی ها را مطابق شکل زیر ایجاد کنید ، اندازه ای که متناسب با پرتقال خواهیم داشت. این بیضی ها (Command + G) را گروه بندی کرده ، آنها را به صفحه برس (Brushes Panel) منتقل کرده و New Pattern Brush را بررسی کنید. در گزینه های Pattern Brush آن را مانند گذشته بگذارید.

اگر می خواهید نامی به براق الگوی خود بدهید که عالی است ، من آن را "ORANGE" نامگذاری کردم. پس از ایجاد برس الگوی ، گروه بیضی ها را پاک کنید ، سپس این برس الگوی را روی بیضی 6.5 اینچی که چند لحظه قبل ایجاد کردیم بمالید. در آخر ، Opacity را 15٪ تنظیم کنید.


مرحله 6
در ادامه با لبه نارنجی ، بیضی دیگر (L) با عرض و ارتفاع 7 اینچ ایجاد کنید ، سپس آن را به پشت ارسال کنید (Object> Arrange> Send to Back). با انتخاب شیء ، به قسمت Gradient Panel بروید و مقادیر را مطابق تصویر زیر تنظیم کنید.


مرحله 7
حالا بیایید قسمت بیرونی نارنج را ایجاد کنیم. ابتدا همه چیز (Command + A) و Group (Command + G) را انتخاب کنید. فقط عرض پرتقال ما را به 5.5 اینچ تغییر دهید. پس از آن بیضی (L) با عرض 5.5 اینچ و ارتفاع 7 اینچ ایجاد می کنیم ، سپس آن را با رنگ نارنجی پر می کنیم (R = 245 ، G = 130 ، B = 32).

یک خط عمودی بکشید که در وسط بیضی که ما تازه ایجاد کردیم ، تلاقی کند ، سپس به صفحه Pathfinder بروید ، روی Divide کلیک کنید و سپس Ungroup (Command + Shift + G) نتیجه بگیرید. یکی از نیمه های بیضی را پاک کنید و در نیمه دیگر عرض را به 3.5 اینچ تغییر دهید.


مرحله 8
در مرحله بعدی به ایجاد بافت برای نمای بیرونی نارنج خود می پردازیم. یک مستطیل با عرض و ارتفاع 1 اینچ ، بدون پر و بدون سکته مغزی ایجاد کنید. (مستندات + C) این مستطیل را کپی کرده و همه آنرا به جلو (فرمان + F) می چسبانیم. سپس این مستطیل را با رنگ نارنجی پر کنید (R = 245، G = 130، B = 32).

با رنگهایی که در زیر نشان داده شده است ، بیضی های مختلفی را درون مستطیل ایجاد کنید. تمام بیضی های داخل مستطیل را انتخاب کنید و یک Gaussian Blur (Effect> Blur> Gaussian Blur) را با شعاع 7.0 پیکسل اعمال کنید.

دو مستطیل ، بیضی را مرتب کنید و جسم را به صفحه تابلوها منتقل کنید. مبلغی را که تازه ایجاد کرده ایم روی نیمه بیضی اعمال کنید. مستطیل که پر و بدون سکته مغزی در خدمت محدود کردن مساحت سواچ باشد.

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/

 

با بافت نمای بیرونی پرتقال آماده ، خط هکتار را تراز کنید

  • علی حامدی
  • ۰
  • ۰

نحوه ایجاد یک گرافیک اطلاعات See-Through با این 
توسط Jonathan18 اوت 2008 مشکل: دشوار متوسط: طول زبانها:
Illustrator Illustrator
این پست بخشی از مجموعه ای به نام Design Essentials است.
طراحی یک Typeface ، با Illustrator و FontLab ، از شروع تا پایان - قسمت 3
یک سند آماده برای چاپ آکاردئونی را در Adobe InDesign طراحی کنید
در این آموزش تکنیک های مورد استفاده برای ایجاد گرافیک اطلاعات دیدنی مورد استفاده قرار می گیرد. برای تکمیل این آموزش به یک آشنایی قوی با ابزار قلم Adobe Illustrator نیاز دارید.

پیش نمایش تصویر نهایی 
آموزش ایلوستریتور فرادرس
در اینجا اثر نهایی ما به دست خواهیم آورد. برای یک نسخه بزرگتر روی این پیوند کلیک کنید.

مرحله 1
ما با گرفتن دو عکس از یک شی شروع می کنیم. مهمترین نکته ای که هنگام انتخاب موضوع خود باید در نظر بگیرید این است که در دو حالت مختلف باید دید. ماشین ابتدا درب های خود را بسته و سپس باز می کند. اگر یکی دارید از سه پایه استفاده کنید تا هر دو عکس دقیقاً از همان زاویه گرفته شوند. در اینجا اولین تصاویر منبعی که برای این تصویر آموزشی بسته شده از درب آموزش شلیک کرده ام است.


تبلیغات
گام 2
عکس دوم حالت تغییر یافته جسم خواهد بود. عکسهای گرفته شده با وضوح بالاتر تمایل به کار بهتر دارند زیرا هنگام ردیابی جزئیات باید بزرگنمایی کنیم. در اینجا اولین تصاویر منبعی است که برای این تصویر آموزشی از درب باز آموزش دیدم.


مرحله 3
قبل از اینکه عکس خود را در Adobe Illustrator قرار دهیم ، لازم است که آنها را در بالای یکدیگر در فتوشاپ بچسبانیم و بخشی از عکس را که در آن مشابه نیست ، پاک کنیم. در این حالت ، آن قسمت درب است. در اینجا تصویر منبع لایه بندی شده ویرایش شده است.

.
مرحله 4
تأثیری که می خواهیم به آن برسیم اثری است که جزئیات صندلی های داخلی را نشان می دهد.


مرحله 5
عکس خود را در Adobe Illustrator روی لایه خود قرار دهید و لایه را قفل کنید. هنگام ردیابی شیء خود از یک رنگ روشن استفاده کنید تا بتوانید کارهایی که انجام می دهید آسان باشد. ابزار Pen (P) را انتخاب کرده و در کل شیء ردیابی کنید ، تا شکل عمومی آن را تعیین کنید. هرچه وزن خط نازک تر باشد ، ردیابی جزئیات راحت تر خواهد بود. از وزن خط 1 نقطه استفاده کنید.


مرحله 6
هنگام تعیین میزان اضافه کردن جزئیات ، از اختیار خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، هنگام ردیابی برف پاک کن شیشه جلو ، من جزئیات آن را برجسته نمی کردم.


مرحله 7
شکل ها را به بهترین شکل ممکن دنبال کنید ، با این حال ، آنها نیازی به کامل بودن ندارند.


مرحله 8
گاهی لایه عکس خود را خاموش کنید تا ببینید که چه پیشرفتی داشته اید. برای مشاهده بیشتر عکس روی این لینک کلیک کنید.


مرحله 9
توجه کنید که من هنگام ترسیم صندلی ها ، تمام جزئیات را پر نکردم.


مرحله 10
انتهای تمام خطوط شما باید صاف باشد. این کار باعث می شود هنگام رسیدن به آن نقطه ، تصویر کامل تر به نظر برسد.


مرحله یازدهم
پس از انجام ردیابی تمام اشکال ، می توانید لایه عکس را خاموش کنید. در حال حاضر این ماشین بسیار چشمگیر به نظر نمی رسد ، اما به محض اضافه کردن تغییر خط ، تغییر خواهد کرد. تنوع خط عمق و علاقه را به تصویر می دهد. می توانید هنگام کشیدن هر بخش از ماشین ، تنوع خط را اضافه کنید ، اما انجام این کار را بعد از ترسیم همه چیز راحت تر می دانم.


مرحله 12
اگر اشکال اصلی شما در حال حاضر ضخیم ترین قسمت تصویر نیست ، پس آنها را انتخاب کنید و وزن ضخیم تری به آنها بدهید. به طور کلی ، وزن خط شما برای کل تصویر تقریباً چهار یا پنج نقطه خواهد بود.


مرحله 13
مجدداً ، خطوطی که باید ضخیم تر باشد خطوطی هستند که اشکال اصلی هستند ، خطوطی که باید به بیننده نزدیکتر باشند یا خطوطی که باید از آن بایستند. این روند ترکیبی از خلاقیت و منطق است.


مرحله 14
به تغییر وزن خط بین صندلی ها توجه کنید. لبه های صندلی ها دارای خطوط ضخیم تری نسبت به سایر قسمت ها هستند.


مرحله 15
ببینید پنجره ها چگونه خط باریک تری دارند؟ دلیل این امر این است که آنها از بیننده دورتر هستند یا نباید به همان اندازه توجه کنند.


مرحله شانزدهم
درصورتی که وزن های مختلف خط را تعیین کنید ، تصویر شما به نظر می رسد. آیا این خیلی بهتر به نظر نمی رسد؟ اطمینان حاصل کنید که تمام وزن خط شما به شکلی که شما می خواهید وجود دارد زیرا نمی توانید بعد از این مرحله بعدی وزن خط خود را تغییر دهید. برای یک نسخه بزرگتر از این تصویر ، روی این پیوند کلیک کنید.


مرحله 17
همه چیز را انتخاب کنید و به بالای صفحه بروید و Object> Expand ... را انتخاب کنید. وقتی کادر گفتگو ظاهر می شود ، OK را فشار دهید.


مرحله 18
اکنون که تمام خطوط ما گسترش یافته است می توانیم انتهای صاف خطوطمان را تمیز کنیم. از ابزار انتخاب مستقیم (فلش سفید) استفاده کنید ، در انتهای یک خط صاف یکی از نقاط را انتخاب کنید و آن را در بالای نقطه درست در کنار آن بکشید. این کار باعث می شود خط به حالت خمیده و به پایان برسد.


مرحله 19
خطوط مخروط نیز مهم هستند زیرا باعث افزایش توهم توانایی "دیدن از طریق" بخشی از تصویر به شیء زیر می شوند. خطی که صراحتاً به پایان برسد نشان می دهد که جسم دارای سوراخی در آن است در حالی که خط مخروط نشان دهنده تغییر تدریجی است.


مرحله 20
این روند را برای تمام خطوط موجود در تصویر خود که به طور ناگهانی به پایان می رسد ، تکرار کنید.


مرحله 21
توجه کنید که چگونه درب به نظر می رسد به تدریج شفاف می شود. دلیل این امر این است که خطوط تا یک نقطه پایین می روند.

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/

 

  • علی حامدی