آموزش ایلوستریتور فرادرس

  • ۰
  • ۰

طرز تهیه یک وکتور دلپذیر وکتور خوشمزه در 9 مرحله تعیین کننده
توسط Alejandro Zuñiga22 سپتامبر 2008 سطح سختی: مبتدی طول: زبانهای کوتاه:
Illustrator Illustrator

بیاموزید که چگونه یک وکتور نیمه پرتقال وکتور با اشکال آموزش ایلوستریتور فرادرس ، ابزارها و جلوه های متعدد ایجاد کنید. این آموزش برای تکمیل مبتدی امکان پذیر است ، هرچند که برای یک کاربر میانی Illustrator در نظر گرفته شده است. بیا شروع کنیم.

مرحله 1
اولین کاری آموزش ایلوستریتور فرادرس که ما باید انجام دهیم ایجاد یک مثلث است که 2 اینچ عرض 3 اینچ دارد ، سپس آن را با یک رنگ نارنجی پر کنید (R = 252 ، G = 175 ، B = 23). بعد ، ما یک افکت اعمال می کنیم تا گوشه ها گرد شوند. برای این کار به Effect> Stylize> Round Corners بروید و مقدار آن را 0.5 در تنظیم کنید. اکنون به منوی Object> Expand Appearance و سپس Ungroup (Command + Shift + G) بروید.


گام 2
در این مرحله ما بافت نارنج را ایجاد می کنیم. (دستور + C) شیء را که قبلاً ایجاد کرده اید کپی کنید و آن را به جلو بچسبانید (فرمان + F). رنگ پر را به رنگ سفید تغییر دهید. با انتخاب آخرین شیء ، به Effect> Texture> Stained Glass بروید و مقادیر را بر روی این قرار دهید: اندازه سلول 45 ، ضخامت مرز 10 و شدت نور 0.

همان شیء را گسترش دهید (Object> Expand Appearance). بعد ، به Object> Live Trace> Tracing Options بروید ، مقادیری را که در زیر نشان داده شده است تنظیم کنید و Expand آن را انجام دهید (Object> Expand). همچنین ، حتماً Object را بررسی کرده و Fill را بررسی کنید.

برای این شیء آخر با جلوه رنگ آمیزی ، آن را با یک رنگ سفید پر کنید ، سپس Ungroup (Command + Shift + G) را سه بار پر کنید. با انتخاب آخرین شیء ، به Object> Path> Simplify بروید و Opacity را روی 60٪ قرار دهید. Blur Gaussian Blur (Effect> Blur> Gaussian Blur) را با یک Blur Radius در 6.0 پیکسل اعمال کنید. در آخر ، این دو شی را گروه بندی کنید.


تبلیغات
مرحله 3
حالا سایر قسمت های نارنج را بسازید. با کلیک بر روی Alt با کلیک بر روی موقعیتی که می خواهیم مرکز نارنج باشد ، سپس در پنجره ای که ظاهر می شود ، Angle را روی 40 set قرار دهید و در Copy کلیک کنید. برای ایجاد قطعات دیگر ، ما فقط آخرین بار عمل (دستور + D) را هفت بار تکرار می کنیم


مرحله 4
بیایید رنگ نارنج را خیلی صاف نبینیم و جلوه ای طبیعی تر به آن بخشیم. ابزار Pucker را انتخاب کنید ، سپس از مقادیر نشان داده شده در زیر استفاده کنید تا کل شیء را روتوش کنید و جنبه طبیعی مورد نظر خود را ارائه دهید. بعد ، همه چیز (Command + A) و Ungroup (Command + Shift + G) را انتخاب کنید.

یکی از اشیاء با رنگ نارنجی را انتخاب کنید ، سپس به مسیر Select> Same> Fill Color بروید. (دستور + C) انتخاب اخیر را کپی کنید ، آنرا به عقب (فرمان + B) بچسبانید ، و آن را گروه بندی کنید (دستور + G). بعد ، ما کمی می چرخیم به طوری که مانند تصویر زیر به نظر می رسد. در آخر میزان Opacity را روی 40٪ تنظیم کنید. سپس All (Command + A) و Group (Command + G) را انتخاب کنید.


مرحله 5
در این مرحله لبه نارنج را تشکیل می دهیم. بیضی (L) با عرض و ارتفاع 6.5 اینچ ایجاد کنید (رنگ خط مهم نیست). در مرحله بعد ، یک گروه از بیضی ها را مطابق شکل زیر ایجاد کنید ، اندازه ای که متناسب با پرتقال خواهیم داشت. این بیضی ها (Command + G) را گروه بندی کرده ، آنها را به صفحه برس (Brushes Panel) منتقل کرده و New Pattern Brush را بررسی کنید. در گزینه های Pattern Brush آن را مانند گذشته بگذارید.

اگر می خواهید نامی به براق الگوی خود بدهید که عالی است ، من آن را "ORANGE" نامگذاری کردم. پس از ایجاد برس الگوی ، گروه بیضی ها را پاک کنید ، سپس این برس الگوی را روی بیضی 6.5 اینچی که چند لحظه قبل ایجاد کردیم بمالید. در آخر ، Opacity را 15٪ تنظیم کنید.


مرحله 6
در ادامه با لبه نارنجی ، بیضی دیگر (L) با عرض و ارتفاع 7 اینچ ایجاد کنید ، سپس آن را به پشت ارسال کنید (Object> Arrange> Send to Back). با انتخاب شیء ، به قسمت Gradient Panel بروید و مقادیر را مطابق تصویر زیر تنظیم کنید.


مرحله 7
حالا بیایید قسمت بیرونی نارنج را ایجاد کنیم. ابتدا همه چیز (Command + A) و Group (Command + G) را انتخاب کنید. فقط عرض پرتقال ما را به 5.5 اینچ تغییر دهید. پس از آن بیضی (L) با عرض 5.5 اینچ و ارتفاع 7 اینچ ایجاد می کنیم ، سپس آن را با رنگ نارنجی پر می کنیم (R = 245 ، G = 130 ، B = 32).

یک خط عمودی بکشید که در وسط بیضی که ما تازه ایجاد کردیم ، تلاقی کند ، سپس به صفحه Pathfinder بروید ، روی Divide کلیک کنید و سپس Ungroup (Command + Shift + G) نتیجه بگیرید. یکی از نیمه های بیضی را پاک کنید و در نیمه دیگر عرض را به 3.5 اینچ تغییر دهید.


مرحله 8
در مرحله بعدی به ایجاد بافت برای نمای بیرونی نارنج خود می پردازیم. یک مستطیل با عرض و ارتفاع 1 اینچ ، بدون پر و بدون سکته مغزی ایجاد کنید. (مستندات + C) این مستطیل را کپی کرده و همه آنرا به جلو (فرمان + F) می چسبانیم. سپس این مستطیل را با رنگ نارنجی پر کنید (R = 245، G = 130، B = 32).

با رنگهایی که در زیر نشان داده شده است ، بیضی های مختلفی را درون مستطیل ایجاد کنید. تمام بیضی های داخل مستطیل را انتخاب کنید و یک Gaussian Blur (Effect> Blur> Gaussian Blur) را با شعاع 7.0 پیکسل اعمال کنید.

دو مستطیل ، بیضی را مرتب کنید و جسم را به صفحه تابلوها منتقل کنید. مبلغی را که تازه ایجاد کرده ایم روی نیمه بیضی اعمال کنید. مستطیل که پر و بدون سکته مغزی در خدمت محدود کردن مساحت سواچ باشد.

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/

 

با بافت نمای بیرونی پرتقال آماده ، خط هکتار را تراز کنید

  • ۹۸/۰۸/۲۱
  • علی حامدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی