آموزش ایلوستریتور فرادرس

  • ۰
  • ۰

با شیب توری یک ماشین توپ لثه براق درست کنید
توسط Simona Pfreundner23 سپتامبر 2008 سطح سختی: IntermediateL طول: متوسط ​​زبانها:
Illustrator Illustrator
در این آموزش ایلوستریتور فرادرس نحوه ساخت دستگاه توپ لثه با شیب مش را توضیح خواهیم داد. پایه ، پوشش شیشه ای ، شکاف پول و شکافی را که در آن توپ های آدامس حباب بیرون می آیند ، ایجاد خواهیم کرد. این یک آموزش پیشرفته است و سرعت آن نسبتاً سریع است. دانش Illustrator میانی مورد نیاز است.

پیش نمایش تصویر نهایی
برای شروع ، اجازه دهید نگاهی به تصویری که ایجاد خواهیم کرد داشته باشیم.


مرحله 1
قبل از شروع ، بیایید برخی تصاویر مرجع الهام بخش را برای ساخت دستگاه توپ لثه خود بگیریم. من به stock.xchng رفتم و تصاویری را انتخاب کردم که می تواند بخشی از ساخت آن را به ما کمک کند. در اینجا پیوندها وجود دارد: تصویر 1 ، تصویر 2 و تصویر 3.

بیا شروع کنیم. شکلی را مانند تصویر زیر بکشید و آن را با رنگ قرمز پر کنید. من سند را با رنگ های CMYK تنظیم کردم. برای داشتن یک شکل متقارن ، نیمی از شکل را با قلم ابزار (P) کشیدم ، و سپس آن را آینه کردم و به اشکال پیوستم. این شکل پایه ما خواهد بود.


تبلیغات
گام 2
یک کپی از شکل ایجاد کنید و آن را با یک شیب خطی (سیاه / قرمز) پر کنید.


مرحله 3
شکل درست ایجاد شده را پشت شکل قرمز حرکت دهید ، آن را وسط قرار دهید و کمی آن را به سمت پایین حرکت دهید تا جایی که سیاه را در پایین مشاهده کنید.


مرحله 4
یک کپی از شکل قرمز ایجاد کنید. این موضوع مش ما خواهد بود. من در مسیر Outline (Command + Y) با مسیرهای مش شکل را به شما نشان می دهم تا به شما ایده بدهم که چند مسیر مش مورد نیاز است.


مرحله 5
Mesh Tool (U) را انتخاب کنید و با کلیک کردن روی شکل ، مسیرهای مش را اضافه کنید. من با مسیرهای اضافه شده در وسط شروع کردم.


مرحله 6
مسیرهای مش بیشتری را در افقی اضافه کنید.


مرحله 7
مسیرهای مش بیشتری را در افقی اضافه کنید.


مرحله 8
مسیرهای مش بیشتری را به صورت عمودی و افقی اضافه کنید.


مرحله 9
مقداری روی عمودی و افقی نزدیک به هم اضافه کنید. ما به این موارد نیاز خواهیم داشت تا بتوانیم از نکات برجسته استفاده کنیم.


مرحله 10
با استفاده از ابزار Direct Selection (A) ، قسمت مش میانی مسیر بالای مش مشبک میانی را انتخاب کنید ، سپس آن را با رنگ سفید پر کنید. همانطور که مشاهده می کنید ، به صورت افقی پخش می شود. این ممکن است از آنجا که ما یک خط مش را در بالا و پایین اضافه کرده ایم. این امر به محدود کردن گسترش رنگ کمک می کند. هرچه به هم نزدیک تر باشند ، نازک تر می شوند. هنگام تنظیم مش حتماً این را به خاطر بسپار.


مرحله یازدهم
یک نقطه مش را در سمت راست انتخاب کرده و آن را با رنگ قرمز تیره تر از شکل پر کنید. این توهم می افزاید که جسم منحنی است.


مرحله 12
این کار را از طرف دیگر تکرار کنید ، سپس بیرونی ترین نقطه مش را انتخاب کنید و آن را با رنگ سفید پر کنید. این برجسته دیگری را اضافه می کند.


مرحله 13
یک نقطه مش را به سمت پایین انتخاب کنید ، جایی که ما سه خط مش افقی را اضافه کردیم. مرحله 10 را تکرار کنید و یک برجسته دیگر اضافه کنید. همچنین ، من یک رنگ خاکستری روشن انتخاب کردم تا خیلی خشن نباشد.


مرحله 14
حالا نقاط مش را در بالا و پایین انتخاب کنید ، سپس آنها را با یک نارنجی روشن پر کنید. خواهید دید که این شکل این توهم را به وجود می آورد که دارای یک سطح زیرین است.


مرحله 15
نقاط مش را بالاتر از پرتقالی که ایجاد کردیم انتخاب کنید و آنها را با رنگ قرمز روشن تری پر کنید تا جلوی بیشتری ایجاد شود. همچنان به تصاویر برجسته تر اضافه کنید ، به رنگ قرمز یا سفید یا تیره تا جلوه ای واقعی تر به آن بخشید. به یاد داشته باشید که برای یادگیری برخی عکسها ، ایده خوبی راجع به نقاط برجسته و سایه ها قرار می گیرند. پس از پایان کار با مش مشبک ، آن را روی سایر شکل های پایه حرکت داده و آن را مرکز کنید.


مرحله شانزدهم
بیایید شکل شیشه را ایجاد کنیم. با استفاده از ابزار Pen (P) شکل مشابهی را که در تصویر زیر می بینید بکشید. آن را با یک شیب شعاعی خاکستری سفید تا روشن پر کنید. با ابزار گرادیان (G) شیب شیب را به سمت بالا قرار دهید.


مرحله 17
شکل را در بالا (فرمان + C + F) کپی کنید و با ابزار انتخاب مستقیم (A) و ابزار قلم (P) آن را تغییر دهید. آن را با رنگ خاکستری تیره پر کنید و Layer Mode را روی Multiply تنظیم کنید.


مرحله 18
یک کپی دیگر از شکل شیشه ایجاد کنید و آن را با یک شیب شعاعی خاکستری روشن خاکستری پر کنید. حتماً آن را درست در بالای شکل اصلی شیشه قرار دهید. هر سه شکل را انتخاب کرده و آنها را پشت شکل پایه قرار دهید.


مرحله 19
با ابزار Rectangle (M) یک قطب بلند ایجاد کنید ، آن را مرکز کنید و آن را با یک شیب خطی خاکستری به سیاه پر کنید. مطمئن شوید که قطب پشت شکل پایه است ، اما بالای شیشه شکل دارد. بعد ، ابزار Ellipse (L) را انتخاب کنید و یک شکل دایره ای کوچک ایجاد کنید ، سپس آن را با رنگ قرمز پر کنید. این قسمت اصلی شیء شیشه ما خواهد بود.

در بالای آن شکل دایره ای دیگری ایجاد کنید (آن را کوچکتر کنید اما به اندازه مشابه). بعد ، آن را با یک شیب خطی تیره پر کنید. شکل را با ته شکل دایره ای قرمز تراز کنید.


مرحله 20
یک کپی از هر دو در بالا (Command + C + F) تهیه کنید و Subtract را از Shape Area در پالت Pathfinder انتخاب کنید. ما برای قسمت بالایی از این شکل به عنوان یک شی مش استفاده خواهیم کرد.

مرحله 21
با ابزار مش (U) مشبک اضافه کنید و دقیقاً مانند مراحل قبلی سایه ها و برجسته ها را اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که شکل را در بالای اجسام دیگر اضافه کنید.


مرحله 22

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/



ما باید برخی از نکات برجسته واقعاً براق اضافه کنیم. بیایید شکل مشابهی را به عنوان خودتان ایجاد کنید

  • ۹۸/۰۸/۲۸
  • علی حامدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی