آموزش ایلوستریتور فرادرس

  • ۰
  • ۰

یک داشبورد اتومبیل اسپرت شیک با مناطقی از رئالیسم دقیق ایجاد کنید
توسط Jonathan6 آگوست 2008 مشکل: دشوار متوسط: طول زبانها:
Illustrator Illustrator
در این آموزش ، ما به هنرمند پیشرفته Adobe Illustrator نشان خواهیم داد که چگونه یک داشبورد اتومبیل اسپرت واقعی بسازید. قبل از شروع این آموزش باید درک کاملی از ابزارهای Adobe Illustrator داشته باشید. ما برای ایجاد این تصویر از ابزارهای مختلفی استفاده خواهیم کرد.

پیش نمایش تصویر نهایی
بیایید نگاهی به تصویری که می خواهیم بیاندازیم.

تصویر نهایی
مرحله 1
با ساخت مات آموزش ایلوستریتور فرادرس که گوشه های گرد دارد شروع کنید.


تبلیغات
گام 2
یک دایره را بکشید تا خوشه سنج را شروع کنید.


مرحله 3
دایره را به صورت عمودی بکشید. بیضی شکل را کپی کرده و آنها را روی یکدیگر لایه کنید تا عمق اضافه شود. سپس یک شیب را به بیرونی ترین بیضی شکل اضافه کنید تا فلز را شبیه سازی کند.


مرحله 4
یک دایره جدید درون بیضی درست کنید و یک شیب آبی-سبز به آن اضافه کنید.


مرحله 5
با رفتن به بالای صفحه و انتخاب Effect> Stylize> Inner Glow ، درخشش داخلی را اضافه کنید.


مرحله 6
مانند شکل زیر یک دایره بکشید و قسمت بالا را قطع کنید.


مرحله 7
با رفتن به بالای صفحه و انتخاب Effect> Stylize> Round Corner ، گوشه ها را دور بزنید. توجه داشته باشید ، مقادیر شما ممکن است به شدت متفاوت از آنچه در زیر نشان داده شده است. ارزش ها به اندازه آثار هنری بستگی دارد. اگر گوشه های گرد را به شیء بسیار کوچک اضافه می کنید ، مجبور نخواهید شد به اندازه من وارد کنید. اگر موضوع شما واقعاً بزرگ باشد ، ارزشهای شما بالاتر می رود.


مرحله 8
با رفتن به بالای صفحه و انتخاب Effect> Stylize> Inner Glow ، یک درخشش داخلی اضافه کنید.


مرحله 9
با کشیدن مستطیل ، در ضمن چرخش و کپی کردن در همان زمان ، علائم کنه را در اطراف سنجها ایجاد کنید. بطور همزمان با انتخاب شیء بچرخانید و کپی کنید ، سپس Rotate Tool (R) (که در پایین نشان داده شده است) را انتخاب کنید ، و هنگام کلیک و کشیدن ، Alt را نگه دارید. سپس موس را در محلی که می خواهید شیء کپی شده سقوط کند ، رها کنید. در زیر ما از هیچ سیستم ریاضی استفاده نمی کنیم تا تصمیم بگیرد که خطوط سقوط خواهند کرد. فقط از چشم خود استفاده کرده و آن را خوب جلوه دهید.


مرحله 10
پس از ایجاد اشکال ، از Pathfinder برای ادغام آنها استفاده کنید. دایره ای را کمی کوچکتر از علائم کنه بکشید و دوباره از Pathfinder استفاده کنید تا وسط علائم تیک را از بین ببرید.


مرحله 11
عرض و طول علائم دیگر را برای رسیدن به تأثیرگذاری در شکل زیر ایجاد کنید.


مرحله 12
علائم کنه را بالای قسمت سنج قرار دهید.


مرحله 13
اعداد را با استفاده از یک قلم مدرن اضافه کنید. فونتی که انتخاب کردم Dicot است. برای ایجاد واقع گرایی ، یک درخشش بیرونی در اطراف اعداد اضافه کنید. باز هم ، متغیرهای شما ممکن است دقیقاً مشابه متغیرهای زیر نباشند. تا زمانی که از آنچه به نظر می رسد راضی هستید ، این همه چیز مهم است!


مرحله 14
دو فلش آن نقطه را به چپ و راست بسازید.


مرحله 15
فلش ها را کپی کرده و آنها را کمی مبهوت کنید. برای جدا کردن اشکال از پالت Pathfinder استفاده کنید.


مرحله شانزدهم
بالای فلش ها را سیاه کنید تا فلش ها به حالت شکسته در بیایند.


مرحله 17
برای شروع ساخت سوزن سنج ، یک دایره و مثلث بکشید.


مرحله 18
با استفاده از ابزار Gradient Mesh ، یک شیب را به دایره و یک نقطه مش به مثلث اضافه کنید. برای اینکه عمق سوزن داشته باشید رنگ نقطه مش را به صورتی تغییر دهید.


مرحله 19
سایه قطره را با استفاده از تنظیمات نشان داده شده در زیر اضافه کنید.


مرحله 20
سوزن سنج را بر روی سنج قرار دهید.


مرحله 21
با کپی کردن بیضی از اولین سنج ، سنج چپ را بسازید. بیضی را کمی بچرخانید تا تصور پیش بینی کنید.


مرحله 22
با استفاده از علائم کنه از اولین سنج ، علائم کنه را در اطراف لبه ها اضافه کنید.


مرحله 23
جزئیات کوچک در نمای کلی قطعه بسیار طولانی است. این نماد با استفاده از اشکال مستطیل عمدتا ساده ترسیم شده است.


مرحله 24
این نماد عمدتا با استفاده از ابزار Rounded Rectangle ترسیم شده است.


مرحله 25
سوزنهای سنج ، نیم دایره و دما را اضافه کنید.


مرحله 26
سنج برای RPM's کمی متفاوت از دو سنج دیگر است. از انواع علائم کنک که قبلاً ایجاد کرده اید استفاده کنید و دایره ای را در بالای آنها بکشید.


مرحله 27
با رفتن به بالای صفحه و انتخاب Object> Expand ، حلقه را گسترش دهید. جعبه ها را مطابق شکل زیر انتخاب کنید و OK را بزنید. برای جدا کردن اشکال از پالت Pathfinder استفاده کنید. اکنون می توانید هر بخش از نشانگر RPM را رنگی کنید.


مرحله 28
این همان چیزی است که دستگاه سنجش کامل RPM به نظر می رسد.


مرحله 29
هر سه سنج را خط بکشید و مرکز را بزرگترین کنید.


مرحله 30
حلقه‌هایی که در زیر برجسته شده است را کپی کنید. ما از این حلقه‌ها برای ایجاد بازتاب مداوم در هر سه سنج استفاده خواهیم کرد.


مرحله 31
یک بیضی شکل بکشید که هر سه دایره را بپوشاند. برای جدا کردن اشکال از پالت Pathfinder استفاده کنید. سپس بخش هایی از اشکال شکسته که نیازی به آن ندارند را حذف کنید.


مرحله 32
اشیاء نشان داده شده در زیر را انتخاب کرده و به Object> Transform> Transform Her بروید. متغیرهای نشان داده شده در زیر را وارد کنید تا همزمان اشکال کاهش یابد. کاهش اشکال برجسته شده باعث ایجاد تصور ناحیه فرورفته در اطراف شکل ها می شود.

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/



مرحله 33
شکل ها را پر کنید

  • ۹۸/۰۸/۲۶
  • علی حامدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی