آموزش ایلوستریتور فرادرس

  • ۰
  • ۰

به راحتی موهای بردار واقع بینانه براق کنید
توسط Jonathan13 اوت 2008 سطح سختی: IntermediateL طول: زبانهای کوتاه:
Illustrator Illustrator
در این آموزش به هنرمند Adobe Illustrator میانی چگونگی ساخت موهای براق براق واقع بینانه نشان داده می شود. ما شکل های S ایجاد می کنیم و از آنها برای ساخت موهای طبیعی استفاده می کنیم. قبل از شروع این آموزش باید درک اساسی از ابزارهای Adobe Illustrator داشته باشید.

پیش نمایش تصویر نهایی
بیایید نگاهی به تصویری در آموزش ایلوستریتور فرادرس  که ایجاد خواهیم کرد داشته باشیم.


مرحله 1
با استفاده از ابزار Pen (P) شروع کرده و شکل خمیده زیبایی بکشید. مطمئن شوید که خطوط شما صاف هستند و نقاط ضعف ندارند.


تبلیغات
گام 2
با استفاده از پالت هنری جوهر (Art Ink Palette) ظاهری دقیق تر به خط بدهید. به بالای صفحه بروید و Window> Brush Libraries> Artistic> Artistic_Ink را انتخاب کنید. قلم مو Tapered-Sharp را انتخاب کنید. باید وزن خط خود را طوری تنظیم کنید که موهایشان نازک باشد. همانطور که می بینید ، من وزنی معادل 0.25 پوند استفاده کرده ام.


مرحله 3
توجه کنید که انتهای مو چقدر نازک و واقعی به نظر می رسد. آنچه به واقع گرایی نیز می افزاید این واقعیت است که خط خوب و یکدست است. تمرین مکرر با قلم ابزار به شما امکان می دهد راحت تر نقاشی اشیاء با ظاهری طبیعی را احساس کنید. فقط کمی تمرین می کند!


مرحله 4
چندین شکل S دیگر برای ایجاد حجم زیادی از مو بکشید. وزن و انحنای آنها را برای افزودن تنوع متفاوت کنید. همچنین می توانید برخی از اشکال موجود را کپی کرده و تغییر دهید.


مرحله 5
به تصادفی بودن طول ، ضخامت و خمیدگی هر مو توجه کنید.


مرحله 6
با کشیدن یک شکل S و سیاه شدن آن ، به یک توده موی محکم برسید. ما این شکل را در پشت موهایی که تازه ترسیم کرده ایم قرار خواهیم داد تا شکاف های سفید را پر کنیم.


مرحله 7
به یک سایه شکل دهید تا ابعادی به آن اضافه شود.


مرحله 8
شکلی را که فقط پشت موهای فردی کشیده اید ، حرکت دهید. ببینید موها چقدر ضخیم و کامل به نظر می رسند؟


مرحله 9
جزئیات کوچک مانند هایلایت ، احساس کاملاً متفاوتی به موها می بخشد. چندین شکل منحنی بکشید که از آنها به عنوان برجسته در قسمت های مختلف مو استفاده خواهیم کرد.


مرحله 10
برجسته های خمیده را به رنگ سفید بچسبانید و آنها را در قسمت بالای مو در مکانهایی قرار دهید که نور به نظر می رسد بازتاب دهنده باشد.


مرحله 11
نکات برجسته تر اضافه کنید و شفافیت آنها را تنظیم کنید تا تصور بازتاب کمتری داشته باشید. واقع گرایانه تر به نظر می رسد اگر بازتاب روشن در مجاورت بازتاب نه چندان روشن باشد.


مرحله 12
مراقب باشید که نکات برجسته زیادی اضافه نکنید زیرا این امر بر ظرافت اثر غلبه خواهد کرد. این همان چیزی است که موهای شما باید به نظر برسد.


مرحله 13
پس زمینه به سادگی با استفاده از Rounded Rectangle Tool ایجاد می شود. هنگامی که شکل را رسم کردید ، یک گرادیان زیبا برای تعبیر مو اضافه کنید. تضاد بین موهای غنی سیاه و پس زمینه قرمز پر جنب و جوش کمک می کند تا تصویر زنده شود!


تصویر نهایی
این همان چیزی است که تصویر کامل شما باید به نظر برسد!

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/

 

  • ۹۸/۰۸/۲۴
  • علی حامدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی