آموزش ایلوستریتور فرادرس

  • ۰
  • ۰

یک طلسم پرنده توییتر سبک ایجاد کنید
توسط Ryan Putnam4 آگوست 2008 مشکل: مشکل متوسط ​​- طول: زبانهای متوسط:
Illustrator Illustrator
این پست بخشی از مجموعه ای به نام Easy Character Design است.
ایجاد یک Kawaii Yeti ساده با شکل های اساسی در Adobe Illustrator
نحوه ایجاد یک شخصیت بردار ناز بانی

با استفاده از برخی اشکال اساسی ، افکت ها و شیب ها به شما نشان می دهم چگونه یک طلای توییتر را برای وبلاگ یا وب سایت خود ایجاد کنید. توییتر یک سرویس وب محبوب رایگان برای شبکه های اجتماعی و وبلاگ نویسی است. همچنین می توانید در توییتر Vectips ، شان هاج یا Collis Ta'eed را دنبال کنید!

مرحله 1 آموزش ایلوستریتور فرادرس
یک سند جدید ایجاد کنید که طول آن 11 سانتی متر باشد و 8.5 اینچ طول داشته باشد. از ابزار Rectangle (M) استفاده کنید و یک مستطیل به وجود بیاورید که عرض آن 3 اینچ به طول 4.5 اینچ باشد. این تبدیل به بدن طلسم خواهد شد.

مرحله 1
گام 2
با انتخاب مستطیل ، از صفحه گرادیان یک گرادیان خطی ایجاد کنید. رنگ اولین سواچ را در Gradient Slider (swatch چپ) به یک cyan تغییر دهید (من از این مقادیر CMYK استفاده کردم: C = 100 ، M = 0 ، Y = 0 و K = 0). Swatch دوم را در Gradient Slider تغییر دهید و به یک cyan تاریک تبدیل کنید (C = 100 ، M = 30 ، Y = 0 و K = 0). برای تنظیم شیب با کلیک کردن در بالای شکل و کشیدن به سمت پایین ، از Gradient Tool (G) استفاده کنید ، بنابراین رنگ تیره در پایین است.

گام 2
تبلیغات
مرحله 3
به دکمه Filter> Stylize> Round Corners بروید تا گفتگوی Round Corners را مطرح کنید. Radius را به 1.5 اینچ تغییر دهید.

مرحله 3
مرحله 4
برای ایجاد گفتگوی Free Distort به Effect> Distort & Transform> Free Distort بروید. لنگر پایین سمت چپ را در گفتگو کمی به راست انتخاب کرده و بکشید. در مرحله بعد ، نقطه لنگر پایین سمت راست را کمی به سمت چپ انتخاب کرده و بکشید. تأثیر مطلوب این است که شکل بدن کمی در قسمت پایین خم شود. وقتی شکل بدن به دلخواه شما آمد ، به Object> Expand بروید.

مرحله 4
مرحله 5
با استفاده از ابزار Pen (P) ، یک شکل را برای پرها در بالای شخصیت بکشید. رنگ مو را به 100٪ سیان تغییر دهید.

مرحله 5
مرحله 6
بدن و پرها را انتخاب کنید. سپس کپی کنید (فرمان + C) و آن را در قسمت جلو (دستور + F) بچسبانید. با کپی جدید ، اشیاء را اندازه گیری و خرد کنید تا پرها و بدن کپی شده تقریباً نیمی از اندازه اصلی باشد. نسخه ها را در وسط و نزدیک ته اصلی قرار دهید. بعد رنگ پرهای کپی شده را به 60٪ سیان تغییر دهید. اولین سوئیچ شیب بدن کپی شده را به 60٪ سیان و دوم سواچ را به 100٪ سیان تغییر دهید.

مرحله 6
مرحله 7
اکنون وقت آن است که بالها را بسازیم. با ابزار Ellipse (L) یک بیضی به عرض 3 اینچ به طول 1 اینچ بکشید. از صفحه گرادیان یک گرادیان خطی ایجاد کنید و از همان مبادلات اصلی به عنوان گرادیان بدنه استفاده کنید. شیب را مانند گذشته تنظیم کنید ، و مبادله تیره تر را در انتهای بیضی نگه دارید.

مرحله 7
مرحله 8
با انتخاب ellipse ، به Effect> Warp> Arch بروید تا گزینه های Warp را مطرح کنید. خم را به -50 تغییر دهید. سپس اثر را گسترش دهید.

مرحله 8
مرحله 9
برای ایجاد گفتگوی Transform به مسیر Effect> Distort & Transform> Transform بروید. در بخش گفتگو ، Horizontal و Vertical را به 90٪ در بخش Scale ، Horizontal به 0.25 اینچ و Vertical به .125 اینچ در بخش Move ، Rotate Angle به 30 ، کپی ها به 2 تغییر دهید و سمت راست وسط را انتخاب کنید. جعبه پروکسی 9 امتیازی (کادر با 9 امتیاز بالاتر از کادر بررسی تصادفی). همچنین ، Transform را هنگام انجام کار گسترش دهید (مهم هنگام ویرایش بالها).

مرحله 9
مرحله 10
بالها را کمی بچرخانید و بالها را از وسط سمت چپ بدن پرنده قرار دهید. (فرمان + C) بالها را کپی کرده و آن را در قسمت جلو (دستور + F) بچسبانید. با کپی جدید ، Flip Horizontal را از فهرست گشودنی پنل Transform انتخاب کنید.

مرحله 10
مرحله یازدهم
شکل اصلی بدن ، کپی کردن (دستور + C) را انتخاب کنید و آن را در پشت (دستور + B) قرار دهید. با انتخاب شکل کپی شده ، شکل را تا حدود یک هشتم از اندازه اصلی خود پایین بیاورید. شکل را در زیر قسمت اصلی بدن قرار دهید تا نیمی از شکل کپی شده توسط بدن پوشانده شود و نیمی دیگر نباشد. این قسمت بالایی پاهای پرنده می شود. با استفاده از ابزار Selection (V) ، پای بالا را انتخاب کرده و Alt را هنگام کشیدن ، پایین نگه دارید تا یک شکل دیگر از پا را کپی کنید. مبلغ چپ را روی شیب شکل پا تغییر دهید و به رنگ آبی تیره (C = 100 ، M = 50 ، Y = 0 و K = 0) تغییر دهید.

مرحله یازدهم
مرحله 12
با قلم ابزار (P) یک شکل ساده پا بکشید. یک گرادیان خطی ایجاد کنید و مبلغ سمت چپ را به رنگ نارنجی مایل به زرد (C = 0 ، M = 15 ، Y = 85 و K = 0) تغییر دهید و swatch سمت راست را به رنگ نارنجی تغییر دهید (C = 0 ، M = 35 ، Y = 85 ، و K = 0). شیب را طوری تنظیم کنید که رنگ تیره در بالای شی باشد. با رفتن به Object> Arrange> Send To Back ، پا را به پشت بفرستید. بعد ، پا را کپی کنید (فرمان + C) و آن را در قسمت جلویی (دستور + F) بچسبانید. با کپی انتخاب شده ، آن را به صورت افقی بچرخانید و آن را در زیر جسم پای راست قرار دهید.

مرحله 12
مرحله 13
(فرمان + C) مجموعه ای از بال راست را کپی کرده و آن را در جلو (دستور + F) بچسبانید. بال های کپی شده را به نیمی از اندازه اصلی بچسبانید ، کمی بچرخانید و سپس آنها را در پشت آثار اصلی بدن ارسال کنید تا پرهای دم ایجاد شود.

مرحله 13

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/


رسم یک

  • ۹۸/۰۸/۲۷
  • علی حامدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی