آموزش ایلوستریتور فرادرس

  • ۰
  • ۰

این درخشان خواهد بود: Adobe Illustrator CS4
توسط Ian Yates24 سپتامبر 2008 طول: زبانهای کوتاه:
NewsVectorAdobe Illustrator
برخی از ما مشتاقانه منتظر آن بوده ایم ، برخی دیگر نیز به طور اتفاقی بی توجه بوده اند و برخی حتی ابراز تحریک کرده اند. واقعیت این است که ، این است که در 23 سپتامبر شاهد اعلام رسمی آخرین نسخه Adobe از مجموعه خلاق خود بود. در اینجا در VECTORTUTS فکر کردیم که این عادلانه است که به طرفداران بردار طعم و مزه جدیدی از Illustrator CS4 بدهد.

اطلاعات زیر و اطلاعات بیشتر از adobe.com در دسترس است. اطلاعیه را اینجا ببینید: Adobe Illustrator CS4.

گردش کار و کارآیی
صفحه های ما بزرگتر می شوند ، آموزش ایلوستریتور فرادرس را در سیستم عامل ها پنجره صرفه جویی در فضا و پویایی دسک تاپ را به ما ارائه می دهند ، اما Adobe احساس کرد که ما به فضای کاری و گردش کار خود نیاز به کمک بیشتری داریم. اکثر اضافات جدید Illustrator با هدف بهبود شیوه تعامل با آن است.

چند تابلوی Artboard
حداکثر 100 Artboard جداگانه در همان سند. تخته های هنری شما می توانند در کنار هم ، با هم همپوشانی یا انباشته شوند. آنها می توانند به صورت گروهی یا جداگانه ذخیره ، صادر یا چاپ شوند. نسخه های قبلی Illustrator چندین چاپ PDF را از کاشی صفحه ارائه می دهد. Illustrator CS4 همچنین به چندین Artboard اجازه می دهد تا از این طریق منتشر شوند.


برگه اسناد
روش مدرن و آشنا برای کار با چندین سند یا ویندوز. زبانه های آبشار یا کاشی کاری به شما امکان می دهد تا با سهولت ، میان اشیاء دیگر به اسناد آزاد باز کنید و حرکت کنید.

ویرایش ظاهر پانل
به نظر می رسد که کاهش نیاز به پانل های همیشه در لیست اولویت های CS4 زیاد بوده است. معرفی "ویرایش ظاهر در پانل" می تواند کنترل کاملی از ویژگی های یک شی ، پر کردن ، سکته مغزی ، جلوه های یک شیء - همه در یک مکان (کوچک) داشته باشد.


اقدامات در Artboard
یکی دیگر از ویژگی های جدید ارائه منوهای مربوطه در هر کجا مکان نما شما در صفحه است. بازی با گزینه های موجود در پنل های حاشیه صفحه نمایش کاهش می یابد.

ابزارها
ماهیت همکاری ما با Illustrator؛ آنها به ما کمک می کنند تا علائم خود را بسازیم ، متن خود را اضافه کنیم و به ما رنگ بدهیم. CS4 چند مورد ابزار خوش آمدید ارائه می دهد.

حاشیه نویسی گرادیان
نحوه ایجاد گرادیان در طول سال ها واقعاً تغییر نکرده است و این سهم نسبتا اخم کاربران را به خود اختصاص داده است. ادوبی به دنبال سکوت منتقدین با حاشیه نویسان گرادیان است. کنترل شهودی کاملی از شیب های شما مستقیم از شیء مورد نظر کار می کند. ابعاد بیضوی ، زاویه ، موقعیت و (همچنین اخیراً معرفی شده) ، همه قابل ویرایش با کشویی هستند که بازخورد مستقیم دارند.


شفافیت در شیب
ترفند بیشتر ابزارهای شیب Illustrator! کسانی که شما با شیب در Photoshop یا Flash آشنا هستید از این ویژگی جدید خوشحال می شوند؛ به شما این امکان را می دهد تا کدورت از هر توقف مشخص در شیب یک شی را تعریف کنید.


ابزار قلم مو Blob
ویژگی دیگری که ممکن است زنگ زنگ نزد کاربران Flash باشد. با استفاده از ابزار Blob Brush برای ایجاد یک شیء بردار تک و تمیز ، رنگ آمیزی کنید. تعامل بیشتر با پاک کن و ابزار Smooth امکان ایجاد مسیر سیال را فراهم می کند.


تبلیغات
تولید
Illustrator به ما کمک می کند تا پرونده های خود را به لیست فزاینده ای از رسانه ها تحویل دهیم. این بار دور ، نوبت چاپ برای کمی توجه بود.

سرکوب
ممکن است چاپگرهای بین شما عادت داشته باشند که بازده رنگ شما با Acrobat را بررسی کنند. اکنون Illustrator پانل جدایی را فراهم می کند تا اطمینان حاصل کند که سند شما فقط از رنگهایی که شما در نظر گرفته اید تشکیل شده است و دقیقاً همانطور که برنامه ریزی می کنید چاپ می شوند.


خونریزی
همچنین CS4 جدیدی است که Adobe آن را "ویژگی سند Bleeds" می نامند. هنگام تنظیم سند و یا بعد از آن ، با خونریزی کار کنید.

خدمات آنلاین
راهنما انجمن Adobe
با جستجوی بهبود امکانات جستجو ، به کمک محصول Adobe در اینترنت جستجو کنید. به مشارکت اعضای جامعه شخص ثالث کمک کنید تا این منبع در حال رشد و جاری باشد.

Adobe Kuler
هرکسی که 5 راه برای سفارشی سازی Adobe Illustrator را بخواند ، Kuler ™ ، خوراک پالت رنگ موجود در آزمایشگاه Adobe را به خاطر خواهد آورد. جای تعجب نیست که این یک ویژگی دائمی از نسخه CS4 Illustrator ساخته شده است ، و به شما امکان دسترسی به رنگ ها ، مضامین و کمک های مبادله ای از یک جامعه عظیم آنلاین را می دهد.

اکنون نوبت شماست
بیایید آن را بشنویم ، آیا با بی حوصله ای کارت اعتباری خود را روی میز می زنید ، منتظر عرضه CS4 هستید؟ یا آیا بی سر و صدا نسبت به فکر سرمایه گذاری پول های سخت درآمد بیشتر برای ابزارهایی که به ندرت از آنها استفاده می کنید خشمگین هستید؟ ما دوست داریم نظرات شما را بشنویم.

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/

 

  • ۹۸/۰۸/۲۷
  • علی حامدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی