آموزش ایلوستریتور فرادرس

  • ۰
  • ۰

برچسب های سگ بردار سبک ایجاد کنید
توسط Simona Pfreundner 11 آگوست 2008 سطح سختی: IntermediateL طول: متوسط ​​زبانها:
Illustrator Illustrator
در این آموزش نحوه ساختن یک شی واقعی واقع شده با گرادیان و مخلوط های لایه را توضیح خواهیم داد. ما می آموزیم که چگونه از ابزار مخلوط ، نحوه افزودن و تفریق اشکال ، و پوشش آنها استفاده کنیم. بیایید وارد شوید و چند برچسب سگ بردار سبک را در Illustrator بسازیم.

پیش نمایش تصویر نهایی
بیایید نگاهی به تصویری که ایجاد خواهیم کرد داشته باشیم.


مرحله 1
ابتدای این آموزش ایلوستریتور فرادرس یک سند جدید را باز کنید و یک مستطیل با عرض 72 پلات و ارتفاع 115 پوند بکشید. شما می توانید با انتخاب ابزار Rectangle (M) و کلیک روی یکبار روی مقوا ، پالت مستطیل را باز کنید.


تبلیغات
گام 2
مستطیل را با یک خاکستری تیره پر کنید و راهنماها را در اطراف آن قرار دهید.


مرحله 3
یک راهنما عمودی را به وسط مستطیل بکشید. اگر مستطیل را به یک انتخاب فعال تبدیل کرده اید ، می توانید نقطه مرکزی آن را مشاهده کرده و از آن به عنوان یک تراز برای راهنما استفاده کنید. با ابزار Pen (P) شروع به ایجاد شکل نیمه بیضی مانند شکل کنید. Fill (X) را همان خاکستری تیره نگه دارید و Stroke را خالی بگذارید.

مرحله 4
پس از ایجاد شکل نیمه گرد ، آنرا کپی کرده و بچرخانید و آن را در زیر شکل مستطیل قرار دهید. سپس هر سه شکل را انتخاب کرده و Shape Modes of Add to Shape واقع در پالت Pathfinder را انتخاب کنید. این به همه اشکال خواهد پیوست.

مرحله 5
دو نقطه عمودی را در سمت چپ انتخاب کرده و روی Command + Alt + J کلیک کنید تا میانگین پالت باز شود. Vertical Axis را انتخاب کنید و OK را بزنید. این کار را با آن طرف مستطیل تکرار کنید.


مرحله 6
قبل از ادامه ، من می خواهم نشان دهم به چه شکل هایی نیاز خواهیم داشت. از شکل تازه ایجاد شده در مرحله 5 ، ما دو شیء به شکل قاب ، سه شکل اصلی با یک سوراخ و دو شکل داخلی با یک الگوی خط ایجاد خواهیم کرد. همه این اشکال با هم برچسب سگ ما را تشکیل می دهند.


مرحله 7
یک کپی از شکل اصلی را در بالا بسازید (Command + C + F) و شکل اول را قفل کنید. سپس به مسیر Object> Path> Offset Path و -7 pt را انتخاب کنید. هر دو ، شکل افست و اصلی را انتخاب کنید ، و گزینه Divide را از پالت Pathfinder انتخاب کنید. این دو شکل جداگانه به ما می دهد. سپس شکل داخلی را پاک کنید.

مرحله 8
قاب را مانند شکل انتخاب کرده و آن را با یک شیب خطی سیاه تا سفید پر کنید. همچنین ، Angle را روی 35 درجه تنظیم کنید.


مرحله 9
شکل اصلی خود را باز کنید ، یک نسخه دیگر تهیه کنید و دوباره شکل اصلی را قفل کنید. یک دایره کوچک ایجاد کنید و آن را در وسط بالای شکل قرار دهید. هر دو را انتخاب کنید و از بخش پالت پیندر گزینه Divide را انتخاب کنید. این سوراخ ما خواهد شد.


مرحله 10
شکل را با یک گرادیان سبک پر کنید و زاویه را در 35 درجه نگه دارید.


مرحله یازدهم
این شکل را دوباره در بالا (فرمان + C + F) کپی کنید و آن را با یک الگوی گرافیکی پر کنید. من "6 lpi 50٪" را از Basic Graphic_Lines در کتابخانه Swatch انتخاب کردم.


مرحله 12
حال باید شکل فریم خود را از شکل ایجاد شده با خط کم کنیم. این کار را با کپی کردن فرم قاب انجام دهید و سپس هر دو را انتخاب کنید. سپس از گزینه Pathfinder Palette گزینه Divide را انتخاب کنید. شکل بیرونی را پاک کنید. سپس یک دایره کوچک ایجاد کنید ، آن را کمی از شکل روکش کنید و دوباره گزینه Divide را انتخاب کنید.

من مسیر را کمی تغییر دادم تا آن را به سوراخ نزدیک کنم.

مرحله 13
شکل پر شده از خط را انتخاب کرده و یک Inner Glow به آن اضافه کنید. تنظیمات را به عنوان حالت در حالت عادی ، رنگ سیاه ، opacity در 100٪ و تاری در 8 pt علامت بزنید. سپس Transparity Blend Mode را روی Overlay و Opacity آن را 42٪ تنظیم کنید.


مرحله 14
شکل سوراخ خاکستری را با سوراخ در زیر شکل روکش شده انتخاب کنید و با همان تنظیم یک Inner Glow اضافه کنید ، فقط یک رنگ خاکستری روشن را انتخاب کنید و Blur را روی 5 pt تنظیم کنید.


مرحله 15
برای اینکه عمق بیشتری به آن بخشیم ، می توانیم Stroke را به شکل پر خط خود اضافه کنیم. من یک رنگ خاکستری روشن با وزن سکته مغزی از 1 pt انتخاب کردم.


مرحله شانزدهم
بعد ، فرم شیب پر شده از قاب را انتخاب کنید و یک کپی در بالا (دستور + C + F) تهیه کنید. سپس آن را با رنگ خاکستری تیره پر کرده و Transparencia را روی صفحه 100٪ Opacity قرار دهید.

مرحله 17
شکل خط ما را انتخاب کنید و در بالای آن یک نسخه تکراری درست کنید (دستور + C + F). آن را با یک الگوی گرافیکی اساسی پر کنید. من "10 lpi 40٪" را از کتابخانه Swatch انتخاب کردم. سپس شفافیت را روی Overlay با Opacity 42٪ تنظیم کنید.


مرحله 18
بیایید یک ستاره اضافه کنیم. در بخش ابزار Rectangle Tool Tool را انتخاب کنید و یک ستاره کوچک 5 نقطه ای ایجاد کنید و آن را با یک شیب خطی پر کنید.


مرحله 19
ستاره را با 0.25 pt افست کنید و این شکل جدید اضافه شده را با خاکستری تیره پر کنید. ممکن است بخواهید بزرگنمایی کنید و سپس آن را به یک نقطه سمت راست و پایین منتقل کنید. می توانید با استفاده از کلیدهای Arrow روی صفحه کلید خود این کار را انجام دهید. این به ستاره عمق می بخشد.


مرحله 20
شکل پر شده از خاکستری روشن را انتخاب کنید (که درخشان داخلی دارد) و یک درخشش بیرونی اضافه کنید. Mode را بر روی Normal ، Opacity در 75٪ و Blur را به 2 pt تنظیم کنید. یک ستاره کوچکتر با یک شیب خطی در بالای ستاره بزرگتر ایجاد کنید.


مرحله 21
بیایید زنجیر ایجاد کنیم. درست مثل خطی که در تصویر می بینید یا چیزی مشابه آن خط بکشید. وزن Stroke را روی 0.25 pt و Stroke colour t قرار دهید

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/

 

  • ۹۸/۰۸/۲۵
  • علی حامدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی